Cuma, Mart 11, 2005

Asik Daimi - Anma Gecesi - Cologne



Gelicek hafta sonu cok güzel bir gece tertipleniyor Kölnde,
Türküleri seven ve deyislerden´de hoslanan herkezin icin,
sahane bir gece gecirmek icin firsat ... Araya birsey girmedigi
takdirde, bende bu özel Geceyi kacirmamak niyetindeyim!
Ali Riza ve Hüseyin Albayrak kardesleride (Batini Nefesler,
Sah Hatayi Deyisleri, Kalan Müzik´ten) yer aliyor bu gecede ...
benden tavsiye, sirf bu ikiliyi dinlemek icin bu geceye gitmek sart!
Ses, yorum, müzisyen kimligi ile harika bir performans sergiliyorlar!

Onun disinda, Afis´te gördügünüz bircok Türkü-ustasi
yorumcuda katiliyor .. ve ayrica Köln´de düzenleniyor ...
yani daha fazla birsey söylememe gerek yok .. KeLeBeK :-))



KeLeBeK NeWs :
  • Annem Kur´da hala .. ve ben hala siddetli bir özlem icindeyim ...
  • Haftasonu Münihteyim, Seldosch Misir´dan dönüyor, söz verdi bana kirmizi Denizden inci toplayip getirecekti, ben onunla bu geziye gidemedigim icin! Incilerimi almaya didicem :-)
  • bugün 11.mart, sunun surasinda 20 gün sonra pilimi pirtimi toplayip evimi tasiyorum ... düsündükce sIkIntI basiyooo ... Dilek ablacim seni bol bol düsüncem eski memleketinde ...!
  • Terminplaner´imi kaybetmisim ... cok unutkanim, simdi napcam? acilen care gerek ... ben icine neler yazmistim acaba? sadece cicek ve böcek cizimi yaptigimi sanmiyorum :-/ yanlis ellere gecmeden bulmaliyim defterimi hemen ... ortalik casus dolu ....
  • Annemin kur´da olmasi hasebiyle, ev kardesimin hükmü altinda ... ben olmasam ortalik carsamba pazarina dönecek .... niye erkekler cok daginik? bunun cevabini bilen varmi? Temizlik ruhu sifir yahu ... genetik bir olaymi bu? cözümü yokmu???? Cözüm icin fikir yürütebilirsiniz benimle ... kardesimin pesinden heryeri temizlemekten daral geldi artik!
  • Haftasonu Manti yapiyorum :-) Tanri misafiri kabul edilir :-)

8 yorum:

Dilek ablacin;) dedi ki...

Cigdem güzelim hosgeldin hayirli olsun blogun!
Umarim mantiyi afiyetle yediniz:)
Evet eski memleketimize iyi bak ha! Umarim en az biz kadar güzel anilarin ve zamanin olur Göttingen'de. Bayagi az kalmis;)Cok yakinda Göttingen'lisin! Sana basarilar, mutluluklar Göttingen'de!

Adsız dedi ki...

Selam....
Bir iki notta buraya düseyim bari.
Gecemiz bukadar cok hosuna gittigine sevindim. Ilknur bahsetti senden. Gercekten cok güzel bir gece olacak. Gelirseniz size süprizimde olabilir dogrusu. görüsmek üzere.

Cigdemin günesi:-) dedi ki...

Hassaaaan ne süprizi yaaaa???
Benim süprizlerden nefret ederim biliyorsun?:-)

Hasan dedi ki...

Tamam heyecanlanma süpriz yok
sadece biraz saka yapayim dedim senin okuyacagini tahmin etmistim de ondan.

CigDem dedi ki...

evet simdi duruma el koyma zamanim geldi galiba :-)

Günesim .. sürpriz adi üstünde, insanin önceden bilmedigi, ve insana bir sevinc yasatan olaydir :-) o yüzden birakta, KeLeBeK´in seni gelip bulsun :-)

Yani sürprize mani olma, fena olursun ;-) hehehe ...

Hasan sen dinleme Ilknuru ... kardesim biz sürprize acigiz :-) ne gelirse allahtan yaww :-))

yEşiL dedi ki...

Yarin büyük gün sizin icin! Size güzel bi konser dilerim.. bol eglenceler..

gönlünce bi gün gecirmen dilegiyle :)

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot!
» » »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Dedicated server dedicated hosting dedicated hosting How does wellbutrin help stop smoking Cream face lift progesterone Anal free galleries anal teen blowjob Canon printer ink cartridge discount canyon down grand hiking