Cumartesi, Mart 26, 2005

Bir Yerden sonra ...

....


Birbiri ardina geliyorsa mutsuzluklar
Keskin bir bicak gibi saplaniyorsa acilar
Kösebaslarini tutmussa umutsuzluklar
Ve ucurumlarda yankilaniyorsa askin son cigliklari
Ayrilik güzeldir...

En kalabalik yerlerde büyüyorsa kimsesizligin
Binlerce kahkaya karisiyorsa gözyaslarin
Son civiyi cakiyorsan yorgun sabrina
Daha kirpiklerinde can veriyorsa hayallerin
Ve dilinin ucundaysa en cilgin küfürler
Yalnizlik güzeldir...

Güvendigin yüreklere karlar yagmissa
Buz tutmussa o simsicak bakislar
Sen yanginlar icinde üsüyorsan
Ve bir zavalliliksa artik o cok sevmek
Böyle bir dünyaya tükürmek
Ve ölmek güzeldir...!!


Ahmet Selcuk Ilkan

....


Bu gece birde siir olsun istedim ....
Siir´i bana ulastiran Yalcin´a cok tesekkürler,
yüregine saglik .. Seni tanimak güzeldir ...

...

5 yorum:

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

Güzel yazmissin, bu kadar cok yazdigini bilmiyordum. bir kisminida okudum :) tam bir günlük olmus eline saglik :-) haberlesek üzere hosca kal. Gülümsemen gül yüzünden eksik olmasin!

CigDem dedi ki...

ben aslinda daha yok yazarim ama :-) kendimi frenliyorum ... ve arkadaslar bana "Cigdem yapma dur ... kiyma bize ..." diyolarda öyle yazmiyorum ... yoksa üühüüü kim tutar beni :-)

Kelebeklerin bol olsun :-)

Adsız dedi ki...

What a great site
»

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. http://www.data-recovery-63.info/Tadalafil-recommended-dose.html tadalafil prescription information Circuit breaker compatible chart murray honda pilot picture tadalafil generika milf hunter

Adsız dedi ki...

Keep up the good work video editing programs