Çarşamba, Mart 09, 2005


... dÜnyA KaDinLaR GüNü ...


vaayyy ne anlamli bi gün ama dimi :-))

Bugün Gülsencimle Köln turu yaptik ;-) beraber söyle güzel bir DKG gecirdik ...
Önce sehirde biraz turladik, daha cok turlamak zorunda kaldik :-)
cünki yolu biraz sasirdik :-)Aslinda saat 15´de gösterimde olan bir filme girecektik, ama sinemayi birtürlü tutturamadik ne yazikki :-( bir saat sehirde Turladiktan sonra, artik o Filme girmenin pek anlamli olmiycagina karar verdik! Kaptik direksiyonu dogruuuuca Mühlheimdaki Keupstrasseya :-)
orda muhtesem bir Müzikevi var, MUSIC GALA, benden sizlere tavsiye, ne ararsaniz var orda, yok yok :-) uzun zamandir aradigim bir Albüme nihayet orda kavustum (Malatyali Fahri Kayahan, Sari Kurdela) Gala´da Kalanin bütün albümlerini bulmak mümkün, onun disinda hemen hemen her seri ve eski albümlerde var, tam bir arsiv yani :-) cok heyecanlanmistim dogrusu, oraya gidecegim diye, cünki ben tam bir Müzikdelisiyim .. hele aklima bir albümü takmissam, onu elime gecirene kadar uyku uyuyamam :-) öyle bir hastaligim var iste ...

Sezen Aksu´nun ve Gülay´in yeni Albümünü aldim ordan, Gülay beni biraz hayal kirikligina ugratti, bir Parca disinda pek zevk alamadim dinlerken .. ben aslinda bir Türkü ziyafeti beklemistim, ama Gülay tarzini degistirmis .. burdan Gülaya cagri --> lütfen türkü söylemeye devam et !

Yemek falan derken, en azindan Kölne kadar gelmisken Türk sinemasi izleyelim dedik, ve bir daha sinemaya gitmek icin sansimizi denedik :-) ve bulduk hehehe ...
(bu arada Yemek derken .. Keupstrassenin en güzel ve harbi delikanli mekani "Harran doy doy" mutlaka orada bir tavuk sis .. veee Künefe yemelisiniz!! Ordaki Abilerin hepsi cok candan, vede cok efendi, bayan arkadaslarinizla rahatca gidebileceginiz, sarkintiya ugramayacaginiz bir mekan! hani harbi ve delikanli ondan :-))

Büyü´ye baktik ... cok kanli ve cani idi .. sonu biraz acik gibi dimi? Yani fazla bir sonuc alamadik Filmin sonunda .. Bakmak isteyenler baksin, ama ben payimi aldim :-) Köln ise, herzamanki gibi büyülü ve muhtesemdi .. bilmiyorum ama bu sehir beni "canevimden" vurdu :-) o yüzden, Kölnde yolu bile sasirip, saatlerce dolasmak zorunda kalsak, benim icin sorun diil, saatlerce etrafi seyredebilirim, cünki ilk ayak bastigim günden bu yana, bu sehire göcme fikri aklima yer etti, ve kesinlikle cikacak gibi degil ... ben göcerim Abiler :-) Köln hayatimda pesine takildigim en büyük kelebegim ;-) gelicek yil insallah oradayim ..

B e k l e B e n i K ö l ü n ... ;-) geliyooommmm

....piiirrr piiiirrr ... pirrrrpirrinnnn sonu fiirrrfiiirrr kelebbbeeeekkkk ....kalbiiiiimmmmm sürünüyoooorrr .. birak ucsuuunnn ellleerrrinndeeeeee ....

Bu Parca geldi aklima .. Destan´dan galiba, iki yaz önce hit olan bir parca .. tam benlik yaaa ...

Kelebeeekkkk .....

Öpiyem :-*

7 yorum:

yEşiL dedi ki...

Evet.. DKG BüYü filmine ragmen güzeldi..

Basta almis oldugun Malatyali Fahri Cd'ni cok yadirgamista olsam cok nostaljik ve güzel birsey aslinda..

"Ayrilik atesten bir ok
Nazli yarimdan ses cikmaz
Benim derdim hepsinden cok
Ben nasil yanmiyam..
Malatyali Fahri

Adsız dedi ki...

Selam....
Buraya düstügüm not cikmamis. Neyse tekrar yazarim aklima geldigi kadariyla. Demistim ki Kölnü sevmen ne güzel. Senin bu yazini görünce benim kendi halim geldi aklima. Bende bundan 6 sene önce senin gibi köln askiyla yaniyordum ve kalbimin sesini dinleyerek herseyi birakip geldim buraya. Iyiki de gelmisim diyorum simdi. Burda hayat bambaska ve cok daha güzel. Aramizda görmek isteriz seni.

CigDem dedi ki...

Merhaba ...

cok tesekkür ederim biraktigin bütün notlar icin :-) ellerine ve yüregine saglik !

Bende diyordumki, sadece bendemi var bu "Köln-sevdasi" ;-) ... eh nitekim tek bende böyle bir vaka yasanmadigina sevindim !

Kölnde hep beraber görüsmek dilegiyle ..!

KeLeBeK´lerin eksik olmasin :-)

Hasan dedi ki...

Birsey degil ayrica senide bu güzel calisman icin tebrik ederim.
görüsmek üzere.

CigDem dedi ki...

cok saol Hasan

Daha güzeli senin olsun ;-)

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Austin interracial Remington model 870 slug barrel

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Tounge ring pictures doc martin tv Free gay male video previews craps tits ass cunt spank enema house humidifier adware removal avis car rental Free porn clips line Take toprol xl wellbutrin sr travel mexico A weight loss pill to take while breastfeeding mitchell fishing reel Jim cook business brokers 1971 pontiac trans am http://www.bahia-honda-state-park.info Laymen life insurance company of indiana voip service