Salı, Mart 15, 2005

Didim ve Deniz ... ve Trafik Canavari ..





Almanyanin bu sohuk havasini düsününce Didim geldi aklima :-)
Ege´nin kucaginda olan bu ufak sehir´i her yaz düslüyorum ...
Denizi, kumsali günesi vs ...


Bu Resimide orda cekmistim .. tamam yani denizle kumsalla pek alakasi yok
ama bence komik ... nelere basvuruluyor, insanlarin gözünü korkutmak icin ..!


Ama yinede pek faydasi olmuyor galiba ... bu Arabanin durudugu sokakta her yil nice
kazalar oluyor .. Tatilde iken ben orda araba kullanmaya korkuyorum ...
Kirmizi isikta bekleyine, arkamdaki sinirli soförlerin Korna-konserlerine ve
küfürlerine maruz kaliyorum ... yani neye göre araba kullanmam gerek orda
bilemiyorum ..?!


Haftasonu Münih isim yatti .. Tren bileti cok pahaliydi ... okadar parayi iki üc gün
icin vermem biraz mideme oturdu, bende vazgectim ...
Seldosch Pazar sabahi tatilden döndü ... Mail ile göndermis bazi Hurghada resimleri..
tabii icim gitti resimleri görünce ... keske bende gitseydim diye düsündüm ...
ama malum ... no money :-(

Önümüzdeki haftaya gitmeyi düsünüyorum allah kismet ederse ...


Cumartesi Köln´deyiz, Asik Daimi gecesine gidecegiz, simdi kesin, bu geceyi
kacirmamakta kararliyiz ...
Hem ben Göttingene tasinmadan önce, son Köln turum olabilir ..
ahhhh ... ahhh .....


Annem hala Kur´da, Cumartesi babam annemi ziyarete gitmisti, aksam eve geldiginde,
ben Catiya camasir asmakla mesguldum, yukariya dogru "Cigdeeemmm .. ben bir
bayan arkadasimi getirdim, gidecek yeri yokmus, bu gece misafir edelim .."
diye bagirdi ...
Allah allah dedim, dalgami geciyor babam benimle?!?! inanmadim tabii, Latife yaptigini
sandim ilk önce ... tepkim " .. baba eve kedimi getirdin, ne o bayan mayan lafi.." diye oldu ..


Camasirlari astiktan sonra, Salona indim, iceri bi girdim, annem oturuyor Kanepede :-))
Herseyi beklerdim, ama babamin o Bayan arkadasaninin annem olabilecegini beklemezdim ..
Haftasonu gezmeye gelmis annem, Pazar günü erkenden döndü, ve ev yine sessiz kaldi ...


belki bugün ve yarin yokum, Fatos´a sözüm var, yatili misafir olarak bekliyor beni ..
Tasinmadan bütün aradaslarimla doya doya sohbetlesmek, ve bir arada olmak istiyorum ..
Ve uyku öncesi, yataktaki sohbetten güzel ne olabilirki :-))


Dandini dandini dastana .....


öpiyem :-*


4 yorum:

Ohne dich ist alles doof:-)) (ilknur) dedi ki...

Ah Cigdosum ah...yarami desdin:-)
Didim deyince yani:-)
Keske zamani geri cevirbilsem...
anliyormusun beni? Bu ne diyor gene diyorsundur sen simdi:-)
Ben ölmeden seninle kesinlikle bi DIDIM de tatil yapmak istiyorum, ok?? Cok öptüm sekerim, bis morgen;-)

CigDem dedi ki...

günesim ben seni coookkk iyi anliyorum ... hemde coookkk ;-)

insallah önümüzdeki yaz beraber gideriz .... hic belli olmaz yaa ...

"bir gün ansizin gidebiliriz .." lay lay lom :-))

yEşiL dedi ki...

güzel günler gecirdigini sevindim siegen'de.. degisiklik ve biraz hasret gidermis olmussunuz - her ne kadar birazda uykusuz kalmis gibi görünsenizde..

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! video editing schools