Çarşamba, Mart 30, 2005

Dün arayi actim ...

...

Dün yazi birakamadim :-( üzgünüm bundan dolayi … ama öyle yorucu bir gündüki anlatamam!

Dün sabahtan annemle esya magazalarina bakmaya gittik, ögleye dogru nihayet bir masa ve bir sandalye secebildim :-) Yatak almadim henüz, yatagi Kasseldeki Ikea magazasindan almayi düsünüyorum, Kassel Göttingen´e cok yakin, haftasonu esyalarimi götürdügümde, yol üzeri ordan yatagi alip Göttingene giderim diye düsündüm, böylece gelgit´leri azaltmis olurum birazcik …
öglen eve geldikten sonra Saadet ablaya ugradik, annemin bayan arkadasi ve aile dostumuz, aksama kadar onunla cay muhabbetine takildik ..

Eve gelincede ben yarim kalan isimi devam etmeye koyuldum … esyalarimi topladim, paketledim, kagitlari hep bir düzene getirdim, okadar sey birikmiski! Aksama islerin yarisini (!) bitirdigimde, Hamide ve Derya geldiler, hem oturmaya hem vedalasmaya
:-( Hamide saat onikiye dogru kalkti, Derya ile saat ikiye kadar lafladik daha … sonra Deryayi eve biraktim, yolda bide McDonalds :-) yaptik, eve gelmem saat ücbucugu buldu ….

Tabii ben öyle hemen tavuk gibi yatmamda, oyalandim yine, müzik dinledim, esyalari kontrol ettim, neler paketlemisim, neler kalmis diye … saat oldu 7 (!) … iste ozaman gözlerimin yoruldugunu fark ettim, yataga bir yattim, o yatis, öglen saat birde uyandim ancak :-)

Dogru dürüst bisiide yapmadim aslinda yataktan kalkali :-) insanin uyku düzeni bozulunca bütün günün akisi degisiyor, ve tembellestim biraz :-) Alis veristeydim bir saat falan, yeni bir bornoz aldim kendime, Sarap aldim bitane, fiyatini görünce uygun diye düsündüm o Saraba, hatta böyle ucuz olduguna sasirmistim, kasaya gelince isin esrari cözüldü, fiyatini yanlis okumusum, okudugum fiyatin üc mislini ödedim
:-( ben almaktan vaz gectimde diyemedim, arkamda birsürü sira vardi :-( aldim artik …

Birazdan annemlere gidecegim, annemin hanim arkadaslari toplanicak aksama, teyzemin kizi ve yegenlerimde geliyor, yani bol bol eglence var :-)

Dün Sibel Can´in yeni albümünü aldim, aslinda tarzim diil, ama Klibini gördüm, parcasi cok hosuma gitti, bende aldim … albüm tamamen cok basarili bir calisma! Nazan Öncel ve Sezen Aksu söz yazarligi yapmis … ikiside cok güzel parcalarla katkida bulunmus, Nazan Öncel´in Limoni parcasi cok hosuma gitti, Sibel´in sesinede iyi gitmis!
Tam olarak güzel bir albüm, yani almaya deger! Benden iyi not aldi Sibel bu albümü icin :-)

Yarin sabahtan arkadaslarimi kahvaltiya davet ettim, annemlerde kocaman bir masa hazirliycaz, gitmeden hepimiz bir arada olalim diye … benden sonra Ilknur tasiniyor burdan, oda is itibari ile baska biryere gitmek zorunda kaliyor … kariyer icin neler yapmiyoruz
yaw :-) Evlenmekten vazgeciyoruz, uzaga gidiyoruz, ailemizden uzaklasiyoruz .. vs. … simdiki kizlar böyle iste :-)

Yarin burdayim, busefer arayi acmiycam :-) yarindan sonraki yazilarimi Göttingen´den yazarim, baglantim kurulur kurulmaz!


Öpiyem :-*

3 yorum:

Ölümü özledim yasamak isterken delice...(GÜNESIN) dedi ki...

Cigdem...inanamiyorum ya gidecegine! Of ben napicam ya? Kiminle konusucam, dertlesicem, gülücem, agliyacam,...Cok moralim bozuk sen gidiyorsun diye inan! ama sana belli etmiyorum tabi isi daha da zorlastirmamak icin:-)
Evet yakinda bende gidiyorum demi? Hic aklima getirmemeye calisiyorum, üzülmeyim diye ama sadece is arkadaslarimdan ayrilcam diye üzülüyorum bide annem babamdan ve Öznurdan tabi. Kariyer evlenmekten önemli, istedigin zaman evlenebilirsin ama istedigin zaman kariyer yapamazsin, öyle degilimi sekerim.Of ne biliyim iste burdan uzaklasmak belki bana biraz yardimci olur yada iyi gelir, öyle diyelim. Moralim öyle bozukki canim hic bisey yapmak istemiyor...pencerinin kenarinda oturuyor disariyi seyrediyorum 2 saattir...bi cok seye KESKE diyorum...Neyse...seni seviyorum Cigdemim öpüyorum, görüsürüz

CigDem dedi ki...

... tam tam tam tam ..

biz ayrilamayiz .. lay lay lom ...
Günesim ben nereye gidersem gidim, hep sen yanimdasin emin ol ... net sayesinde hatta ciddi ciddi yanimda olacaksin hep :) kiz ben seni hic unutabilirmiyim? hic ayrilabilirmiyim???

Mümkünümü var sanki?!

Dostluk sonuna kadar ...

Seni cok cok seviyorum inanki !!

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! film editing schools