Perşembe, Mart 24, 2005

Ense bahane, Ilknur sahane :-)

...

simdi Ilknur bu basligi okuyunca ... "Cigdeeeemmm o neeee????" diyerekten sitem edebilir ... eh belki :-) ama benim aldirip aldirmamam baska bir konu tabii :-) dimi Günesim ? yirim seni hehehe :-))

Tam ense yapim derken ... hani söyle insanin hafiften ici gecerde, uykuya dalacak gibi olurya ... hahhh, iste tam o sirada telefon caldi ... Ilknur aradi, Carsidaymis, evdeysem bana ugriycakmis ... hayhay dedim buyur, rüyamdaki gecici seylere karsilik senin ziyaretini tercih ederim yani ;-)

Telefonu kapattiktan sonra, baya bi üsüdügümü farkettim, tabiiki simdi size ne bundan .. ama cenem düstüyse, tam düssün .. hani o bakimdan yani .. disarida nefis bir hava var, tam bahar havasi ... ama evin ici buz gibi hala .. (ki benim simdiki evim yaz sicaginda bile buz gibidir ... ozaman hosuma gidiyor tabii) .. neyse, kalkim bari dedim ... dünden salonu kaplayan kitap ve defter dagciklarini biraz kenara ittim, Ilknur geldiginde Slalom yapmak zorunda kalmasin diye ... Su kaynattin, beraber Cappucino iceriz diye, bu arada ben Jacobs´un "Daim" aromali Cappucino´sunun hastasiyim, mutlaka günde bir Fincan icmeliyim, sizde deneyin, tavsiye ederim ... müptelasi olacaksiniz, eminim :-)

Ilknur geldi, elinde Pastaneden bir paket .. hemen durumu anladim ... "hayirdir, depresyonami giriyoruz ..?" beraber diye sordum :-) "Pastanenin önünden gecerken, Cilekli pasta ban göz etti, ve sinirlerim bana, ilknur o pastayi al, yoksa bugün fena seyler olabilir dedi.." diye bir cevap verdi :-)

Kadinlar, erkeklerle, yada kilolariyla, yada saclariyla bir problem yasadiklari zaman, nedense tatliya ihtiyac duyuyorlar :-) nefsimizin önüne gecemeyiz ... yemek zorundayiz, Pasta, cikolata, Tatli ne varsa :-) Ben sahsen Baklavayi tercih ederim bu gibi depresyonajli durumlarda, ama oda kahretsin heryerde bulunmuyorki :-(
Ama Ilknur´un Cilekli pastasinida iyi götürdük valla (bu arada benim rejimden söz etmeyin, sinirim bozuluyor öhöm) ...

Ilknur´un pastayi almasina sebep olan Kadinsi durum, yukarida saydigim en bastaki nokta, erkekler ... bizim daimi Depresyon faktörümüz .. Hem sohbetlestik, hemde pastayi indirdik mideye, yanindada harika Daimli Cappucino :-)
Sohbetin özünü buraya düsmiycem - gevezeyim - evet, ama okadarda diil ... agzim sIkIdIr alimallah :-))

Haftasonu icin plan yaptik, Ilknurgil Digicami kullanmayi cözmüsler, Haftasonu resimlerimiz online olucak :-) Ilknurun eve gitmesi gerektigi icin, Planlarimiza msn´de devam edicez ...

edicezde ... hala online olamadin be kizim? nerdesin yahuuu ... :-))

Elma dersem cik, armut dersem cikma ;-)

2 yorum:

Günesin dedi ki...

Sorry cigdos ya giremedim,maglum:-)
Süper yazmissin kizim, ellerine saglik:-) Pasta yetmedi eve gelince 2 tabak makarna yedim, jetzt hab ich meine frust draußen:-))
Hadi öptüm sekerim...
görüsürüz

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! cheap down coats Mesotherapy in broward Acuvue advance free Non-removable driveway barricade subaru decal http://www.chequeprinterpro.info