Salı, Mart 15, 2005

Erkan Ogur ... devami ...


@M. Aydin & Net

eee birde siyah beyaz olsun dedim ... ne kadar güzel dimi ;-)

yazimin devami burda ...

Gülsen yillardir Erkan Ogur´u dinliyor .. ondan cok duydum, ama nedense hic
dinleme firsatim olmadi ... bundan birbucuk yil önce, baska bir Arkadasim hasebiyle
ilk kez Erkan Ogur´u dinledim (beni Erkan Ogurla bulusturan arkadasa nekadar tesekkür etsem azdir ..) ... dinledim ve büyülendim ... Bütün albümlerini aldim son birbucuk yil
icinde .. gec oldu ama güc olmadi neticede :-)

Dinledikce .. kendi kendime, neler kacirmisim bunca zamandir .. diyemeden edemiyorum ..
Eksik olan birseyi bulmus gibi hissediyorum Erkan Ogur´la ... tamamlanmisim ben sanki ..
Insan dinledikce yeni seyler kesfediyor ... dinledikce farkli hayallere daliyor ..
Erkan Ogur bambaska birsey ... Bambaska ..
Anlatmakla olmuyor ... dinlemek lazim .... dalmak lazim ...

Dinledikce dinlenmeli ..

Aslinda Erkan Ogur´u böyle iki üc satirda kelimelere dökmek mümkün olmayan birsey ..
Ben sadece yüregimden gecenleri anlatmaya calistim ... birazcik ... sadece ....
Her isi ustasina birakmak lazim, bunlar sadece benim yürek sesim :-)


Amerikada yasayan bir Türk film´cinin cektigi kisa metrajli film, Oscar aldi bu yil,
Filmin ismi "Pencere/Window", Film müzigi Erkan Ogur´a aitti,
http://www.turkla.com/pencere.php?movie=windowhigh.wmv bu link üzerinden Filmi seyredebilirsiniz ..!


Dilerim Yüreginizden Türküler eksik olmaz ...!

4 yorum:

yEşiL dedi ki...

bu siyah-beyaz calismanda harika! kisa metrajli filmi izledim (ters olarak) ama film güzeldi. ..

erkan ogur ile..

CigDem dedi ki...

Cano sen burdamisin :-))

dün gece bu siyah beyaz resime ugrastim bir sürü .. begendigine cok cok sevindim .. öbürü daha güzel gelmisti gözüme ..

Film ilginc dimi ... dün nette arastirirken buldum .. hic haberim yoktu benim böyle birseyden ...

öpüyorum askim :-*

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read key storage cabinets from prozac withdrawal build bar using cabinets

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. American airlines flights to fiji 28nan29 vitamins cartoon sex