Cumartesi, Mart 26, 2005

Haftasonu .. ve Ziyaretler ..

...

bugün dolu dolu gececek ... öglen sonu Fatos´lar geliyor ailece, annesigil Duisburgdan ziyarete gelmis, onlarda hep beraber bize geliyorlar, uzun bir aksam olucak herhalde! Hatice bebekde geliyor ama :-) en cok ona seviniyorum ...

Aslinda Ilknur´la Öznur bende kalicakti bugün, ama Öznur aksam bir Dogum günü partisine gidecegi icin, benim evde kalma planini onlarin evine aldik simdilik, gerci ben anca bizim evdeki misafirleri savusturduktan sonra giderim onlarin köye, ama farketmez, sonucta tüm gece beraberiz bugün :-) Aksam beraber dagitcaz Ilknur´la :-) Icmeyen nolsun .. dermisim :-p

Belki Asik Daimi anma gecesinin resimleri cikmistir bile, ki öyleyse, en gec yarina buraya yükleyecegim :-) zaten meraktan ölüyorum resimler nasil oldu diye !

Dün kizlarla cooookkk gec yattik ... Esra onikiye dogru uykusuzluktan halsiz bir vaziyette Cekyat´in üzerine uzandi ve gözleri kayarak uyup kaldi ... Ebru ile benim enerjim tarifsizdi ama :-) saat 3.30 gibi yattik galiba :-) sabahta o bicim kötü kalktik ama yataktan :-(
Insallah yakin zamanda tekrarlariz bu geceyi ... cok eglendik :-)

Ögleyin onlari eve biraktigimda cok zor ayrildik :-( ...

Nezaket ablamdan bir hali aldim ... yani daha cok zorla aldim elinden :-) Hali´da zaten iki yildir gözüm vardi ... nitekim artik israrlarima dayanamayarak verdi ... "al sende kurtul bende .." dedi :-) Hali´yi Göreme, kapadokyadan almisti tatildeyken, Hali cok Otantik bisey, renkleri ve deseni harika, ve yeni odama cok yakisacak, bundan eminim :-)

*görmemisin halisi olmus ... :-)*

Hava cok güzel bugün ... bolca günes var, sizlerde biseyler yapin bugün, Almanyada biraz zor yakalanir böyle güzel bir bahar havasi, tadini cikarin!

Sonra görüsmek üzere ... KeLeBeK´li bir Haftasonu dilerim size .. :-)

....

Hiç yorum yok: