Perşembe, Mart 17, 2005

Hatice ve Senanur -bebek ..


@karpuz.com


Iki günlük dost ziyareti sonucunda baya bi yoruldum,
uykusuz kaldim :-) sabahlara kadar sohbet ve cene insani bi hayli yipratiyomus yani :-)
Arkadasim Fatos´un yeni bebegi olmustu, bundan alti ay önce …minicik bisiidi Hatice,
simdi kocaman olmus bile … gülüyo oynuyor … tv´de müzik gelsin, hemen elleri
ayaklari yerinde durmadan kipir kipir oynuyor :-) cok tatli bir kiz .. büyüyünce ne kadar
daha tatli olur hic düsünmek istemiyorum yani … :-)

Aslinda Fatos´un bir oglu olucak diye bekliyorduk biz … son güne kadar cinsiyeti belli degildi … büyüklerimizde, Fatos´un haline bakilirsa kesin oglan olacagini tahmin ediyorlardi :-) tabii biz isim arayisina koyulmustuk, erkek ismi ariyorduk, iki ismi olucakti oglumuzun, bir isim belliydi, Fatos´un esi Yusuf olmasini istiyordu (kendisi bir Deli Yürek hayranida .. ondan yani) ikinci ismi secme hakkini Fatos bana vermisti … o günlerdeki heycanimi nasil anlatsam bilmiyorum … ucmustum sevincten, ve gururdan … haril haril isim ariyordum .. hem Yusuf ismine uymali, hemde manali olmaliydi .. kulaga hos gelmeliydi … sonunda bulmustum … aslinda bircok isim bulmustum, ama herkeze begendirmek baska bir mesele tabiiki :-) Yusuf-Buhari olcakti ismi … karar vermistik ….

Fatos doguma gittiginde biz kesin ve emin bir sekilde bir oglan bekliyorduk :-)
Dogumdan sonra ufak bir sok atlattik yani … kiz dogmustu :-) Fatos´la Beyto´nun ikinci kizlari Hatice .. (Hatice Fatos´un annesinin ismi bu arada ) Mine´ye kücük bir kiz kardes geldi o gün …

Fatos´un kaldigi sehirde Dayimlarda kaliyor, dayimin en büyük gelini Hatice yengeminde bebegi oldu bundan üc hafta önce, Senanur .. ailemize yeni geldi .. hos geldi ;-)
Bir gün/geceyide orda gecirdim, hazir oraya kadar gitmisken, Senanur bebek Hatice yengemlerin 4´üncü cocuklari …
bu arada, biz kalabaligi severiz :-) hatta ben Dayi oglumu gaza getirmeye calistim „…abi 4 oldu, 5´e surda ne kaldi arkasini kesmeyin, bidaha yapinda beraber büyüsünler …“ falan diye … Dayimin oglunun hosuna gitti bu fikir, ama Hatice yengem pek hosnut olmadi :-)
Hayirlisi bakalim … olsa güzel olur .. ne gelirse allahtan :-)

Senanur daha minnacik .. insan kucagina almaya korkuyor vallahi …
Her yani citi piti, elleri kirilacak gibi ... ve öyle güzel kokuyorki ... bebeklerin
Hepsinde o koku var, mis gibi bebek kokuyorlar :-) pembe pembe giysileri giyinmis bide .. minicik bir pamuk sekeri gibi vallahi … yerim ben onu :-)

Bebek macerasi öyle iste … insan onlari kucaklarina alinca hic düsünemiyor bile, büyüyüp kocaman insan olacaklarini … inanilmaz geliyor … ama büyüyorlar iste … bizim büyüdügümüz gibi …

Hayirli gelecekler dilerim Hatice ve Senanur … ömrünüz hep mutlulukla, bol bol KeLeBeK´lerle gecer insallah …!



KeLeBeK NeWs :

  • Annemin kur´u uzatilmiycak .. haftaya persembe taburcu oluyor allaha bin sükür!
  • Iki gün evde degildim, ve ev harp meydanina dönmüs … Kardesim yapmis yapacagini, bir sürü temizlik yaptim bide .. baska isim gücüm yokmus gibi … eh aslina bakilirsa, baska isim gücümde yok suan …
  • Ablam bir rahatsizligi yüzünden hastaneye yatti Sali günü, dün ameliyat oldu, bugün yanina gitmeyi düsünüyorum, uzak bir hastanede kaldigi icin hergün gitmek biraz güc olucak ..
  • Bafög olayim halloldu sayilir, bir sürü kagit islemi vardi, insallah baska bir sorun cikmaz, ve uni baslangicina hersey tamam olur ...
  • Arabayi zarar yapmadan sattim diye sevinirken, üstüne bide para vermem gerekecek .. hep kendi aptalligim yaa ... Bir kapiyi kapatan allah niye bir cam acmadi bu sefer ??
  • günler sayiliya .. cabuk geciyor .. bugün 17. Mart ..

görüsürüz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

What a great site film editing schools