Pazar, Mart 06, 2005

.. ilk yazim ... hadi bakalim ...

Ve dünyaya merhaba ...
Gülsencimden sonra bende istahlandim ve bir blog actim kendime ...
eh artik öyle site mite ugrasmiyoz caanim, blog´un varsa kralsin abiii ;-)
Bakalim bi nasil olcak ... herseyide ingilizce icat etmis ecnebiler ... hani anliyoz
tamamda .. bukadarida cok yaw ... birsürü alengirli laf ... cik icinden cikabilirsen ...
Allahtan japonca diil, yoksa hepten batmistim yaniii ...
Ben incelemeye devam ediyom ... sonra görüsürüz ..

8 yorum:

yEşiL dedi ki...

Heyyy.. ben galiba sizi bir yerden taniyor olabilirmiyim acabaaaa?!?!?

Hayirli olsun!! Renk süper ne güzel olmus ellerine saglik!

Hadi bundan sonra birazda sen anlat biz okuyalim :)

yeni bi blogg ile..

CigDem dedi ki...

Hosgelmissen ilk misafirim :-)

Parmaklarimizin yorulmasini diliyorum ...

Öpiyem :-*

Adsız dedi ki...

Hallo ...?

Wo bin ich denn hier?

So viele Schmetterlinge - ist ja wie im Paradies hier, ey ...

Deli dermis ki: "Burasi bizim evden daha güzel, kalalim!" :-)

Cigdosh, yeni Blog'un - New Kids on the Blog! - hayirli olsun.
Ist Dir wirklich supergut gelungen - viel viel besser als Gülsens Seite! :-)))[p]

Herzliche Grüße
Yücel

yEşiL dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yEşiL dedi ki...

Danke für das Feedback Yücel..

-güLsEn-

Adsız dedi ki...

Gülsen, das war doch nur Spaß!

Ich wusste doch, dass Du das ganz bestimmt lesen wirst, daher wollte ich Dich einfach nur ein wenig pieksen.

Ich finde Deine Seite genauso supergut - ganz ehrlich!

Yücel




...

CigDem dedi ki...

Heyyy ;-)

noluyooo ya burda :))
Tatli tatli tartisabiliriz .. ben varim :-))

Cok tesekkür ederim güzel güzel sözlerin icin Yücel :-)

KeLeBeK´leriniz eksik olmasin ikinizinde :-)
my yEsiL and my SamuRai ;-)

öpiyem :-*

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! North america saab club Zepose diazepam 5mg valium by cipla body jewelry tongue Dan's acne regimen Xanax drug screening