Çarşamba, Mart 23, 2005

Istanbul ve Efsane Ask´lar ...

*
bu resmi Essen´den Aladdin Abim gecen yaz Istanbulda cekip benimle paylasmisti saolsun !
Bu arada uzun zamandir görüsemedik onunla ..benden kaynaklanan bir hayirsizlik ... Abi mutlaka bu günlerde sesimi duyurcam ... anlatmam gereken okadar cok sey varki ... sessizligime anlayis gösterebileceksin umarim!

Siire en cok bu resim gider diye düsündüm :-) birbirlerini tamamlar gibi geliyo bana :-)

Sizce ben cokmu gevezeyim ya? bugün öyle bisii düsünüyormusunuz diye geldide aklima ?! Hani sürekli bisiiler yaziyorum buraya falan ... aslinda cok konusan biri diilim, yani haddince sadece .... ama burda yazi birakmak ii geliyor, desarj oluyorum bisekilde ... sonra kendim okuyup gülüyorum bide yazdiklarima :-) Paylasmak güzel birsey, paylasacak seyler varsa eger ki ..

Öpüyorum canim abiciim .... sizleride tabii ...

*




Efsane Asklar

Bir efsanedir anlattigim ey dost,
tanirmisin, mechul?
Dillere destan olurmus sevdalar,
kudretli yasanirmis her ask!

ne daglar, ne taslar – engelmi sanirsin sen dost?
Ne yürekler varmis birzamanlar …

Kaybolmuslar, zamana uymuslar,
acimasiz olmus dilleri,
kilitlenmis mertlige karsi,
özgün sevgiye karsi gönülleri ...

Savrulmuslar, karsi koymadan,
korkak ve hain olmuslar,

esaretle – cesaret birmidir? sorarim dostum!

Her masal kendinde bir gercek saklar,


.. evvel zaman icinde, ..gercek asklar yasanmis!..

CigDemCe


6 yorum:

Bushido dedi ki...

...


Ein sehr schönes Gedicht, Cigdosh. Yüregine saglik!







...

CigDem dedi ki...

uuyy danke schüüünn :-)

Günesin dedi ki...

Noluyo ya? sadece ben cigdos diyebilirim ona:-)
Cigdemcim siir cok güzel yeni okudum vallahi!
Gercek asklar evel zaman yasanmis simdi Askdan anlayan kimse yok buralarda:-)
Keske Cumaratesi olsa ya....acayip moralim bozuk bi Raki iyi giderdi yani:-)
Hayat ne zor be! Umarim bir an önce giderim bende buralardan, sensiz daha da cekilmez olur hayat...sen birak git beni...:-(
Öptümmm canim benim

Günesin dedi ki...

Yilmaz Erdoganin bi siirini okudum az önce seninle paylasmak istiyorum..öhh öhhh...ses..ses:-)
sapi:-)))
Kizim kafayi yedim ya!!!
Bu arada bu siir cok hosuma gittigi icin yazmak istiyorum kimse üzerine alinmasin...Cigdem msj alinmismidir?:-)

BIR ASKI PAYLASMAK ICIN COK GEC, BIR PAYLASIMA ASIK OLMAK ICINSE ERKEN...BENI SEVDA YERIMDEN VURDU YINE ZAMAN...SIMDI SANA SÖYLENECEK TEK CÜMLE: bende sana yetecek kadar ben kalmadi...

Süper yazmis be Yilmaz abim yoksa enistemi desem:-)
Sana anlatacaklarim var...önemli:-)
Naja muß glaube bis Samstag warten sen yoksun yarin...sen yoksan bende yokum...öptüm

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... megaturbo 3000 hair dryer Chrysler 300c srt 8 interior designer will the available positions Accutane treatment http://www.waterbeds-9.info/Sportssongs.html Internal part of the cpu Why do contact lens slip out Philosophies of life a supplement by jeffrey jordan

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. film editing schools