Cumartesi, Mart 19, 2005

Martinimarkt ve Mustimon :-)


@CigDemCe


Martinimarkt, bizim burda her yil Ekimde kurulan bir Pazardir, ve üc gün
sürer. Alisveris´in yanisira, Lunapark kurulur, bir sürü yiyecek satilir, ve
hediyelik esya.

Resimleri karistiriken bu resimi buldum, bunu gecen Yilki Martinimarkt´ta cekinmistik
yegenim Musti ile .... ismi Musti, cünki o ona Mustafa denmesine cok kizar ...
israrla .. "hayiiyyy menim adim Mustiiii ..." der hep :-))
Gecen Yilki pazardada Pamuk sekeri almistik, ve bitisine dogru kavgasini etmistik,
o bana pabuc kadar diliyle "deyzee sen cok yediiin amaaaa ..." diyerek elimden
aldi pamuk sekerini :-)) tabii bende yegenine son derece asik bir Teyze olarak
biraktim ona Pamuk sekerini ;-)

Bundan iki Yil önce "Pokemon" hayraniydi Musti, bizde ona hep Mustimon diyorduk ...
Haylaz zevkten dört köse oluyordu öyle dedigimizde ...

Musti ile benim cok benzer yanlarimiz var ... annem hep benimde cocukken onun
gibi oldugumu söylüyor .. Musti yerinde duramayan, civil civil, etrafa nese sacan,
haylaz bir kerata ;-) hele biz beraber olunca, evin altini üstüne getiriyoruz ...
Mustafa Sandalin yunanca parcasini cok seviyor, bana geldiginde son volumle o
parcayi dinliyor, koltuklarin üzerinde ziplayip oynuyoruz ... ve elimize Mikrofona
benzer birsey alip, bagira bagira, bilmedigimiz, fakat ezberledigimiz yunanca
sözleri söylüyoruz :-))
Her bana geldiginde ayni prosedür :-)
Hatta o koltugun üzerinde dans ederken ve sarki söylerken resimlerimiz var ...
yakin zamanda onlarida birakirim buraya, bizim nasil eglenip costugumuzu
görün diye :-)

Musti dünyalar tatlisi ... sirf benim yegenim diye demiyorum ;-) ama yeri geldiginde
sanki bir yetiskin gibi cene yaristiran, ve yeri geldiginde tam bir bebek sifatina
bürünen cok zeki bir cocuk ....

Allah gelecegini güzelliklerle donatsin, ve bize onu hayirli ve akilli bir, evlat,
torun, ve yegen olarak göstersin!

Daimi KeLeBeK´im Mustimon ... iyiki varsin biricik yegenim ....
(kurban olurum onu yaradana ...)