Pazartesi, Mart 28, 2005

Merhaba ....

*
*

Ben KeLeBeK´leri cok seviyorum ... belli olmustur belki :-)

bugün bir siirle Merhaba demek geldi icimden ...




*
*
*

Yüregindeki bir yangin sanki,
alevleri saran dört bir yanini,
luzumsüz korkularla- kaygilarla ,
caglayan bir su gibi akan ...

Ilik ilik yüregine damladikca,
nerden geldigi belirsiz,
kurallari yikarcasina,
ansizin bir gelisi varki,
yarini düsünmeksizin ...

Masallardaki mutluluklar gibi,
al iste burdayim,
kör olmayan gözlere görünürüm .. der gibi ...!

CigDemCe


*
*

tembel basladigim bu günü birazcik yorularak bitirmek niyetindeyim ... esyalarimi toplamam gerekiyor! Az önce Arkadasim Tanja burdaydi, benim hala böyle rahat olmama sasti biraz ... ona göre coktan esyalar toplanip paketlenmis olmasi gerekiyormus, tasinmak üzere olan bir insan gibi görünmüyormusum diyoo :-)
Önümüzdeki Cumartesi tasiniyorum, o yüzden biraz agirdan alabilirim diye düsündüm, okadar fazla esyamda yok aslinda, zaten cogunu sattim, yeni odama sigmiycak diye .. kalan birkac kücük sey var, kitaplarim, CD´lerim, kasetlerim, ufak tefek mutfak esyalarim, kitapligim falan, yeni yatak ve yeni bir calisma masasi almam lazim daha, onlarida yarin annemle almaya gidecegiz .. eh artik yarindan itibaren herseyi paketlemeye baslarim, bu aksam kagit ve dosyalari ayirip kaldircam önce ortaliktan ... cünki Salondaki kagit kitap dagciklari hala mevcut ... artik aradigim hicbirseyi bulamiyorum :-)

gariptir ama, hem yeni bir dönem basliyor diye seviniyorum, hemde icim cok feci bir sekilde buruk, hüzünlüyüm ... gitmem gerektigi icin .. buralari cok özliycem ... ben yanda Göttingende yasadigimi belirtmistim, ama henüz orda diilim, yani Cumartesiden itibaren oraliyim, simdi daha buraliyim :-)
Yani burasi cok kücük bir sehir, cok kirsal, nihayet degisiklik olacak diye seviniyorum, ama bi taraftan arkamda biraktigim seylerin özlemi simdiden basladi ... ailem, arkadaslarim ... agir basiyormus, sandigimdanda agir hemde ...

ama her is´de bir hayir vardir elbette ... actim kanatlarimi, ucmaliyim simdi ...

Yarin görüsürüz yine! Ben burda olurum .. sizde umarim :-)

Öpiyem :-* dostlugun verdigi derin sevgiyle ...

5 yorum:

Günesin dedi ki...

Hali halö:-)
Seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk özliycem!!!!

CigDem dedi ki...

anam bende ... hemde acayip yawww ...

:-(

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... » » »

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! video editing programs