Cuma, Mart 18, 2005

Schaaafff ... Kuzu kuzu :-))


@sheepworld



ben Sheepworld´un bütün ürünlerinin hayraniyim :-))
Bu gördügünüz kart´ta en sevdiklerimden birisi !

Bu karti hatta Selpak olarak aldim :-) ve sevdigim bütün
Arkadaslarima dagitmistim :-))

Ikku hatirladinmi?? hehehe Ilknur´la beraber Shopping turu
yaparken ´rastlamistik bu Selpaklara .... ve bayilmistik hosnutlugumuzdan!

Ilk Selpak alanda Ilknur olmustu benden :-) sonrada Gülsen, sonrada ablam ... ve
sevdigim bütün arkadaslarim :-))
Ömür boyu hic kullanmama ve gözyasi silmeme dilegiyle !

*Ohne euch ist alles Doof*

:-)))

7 yorum:

dilek dedi ki...

Da du ja bist ist doch alles schön;)

Günesin dedi ki...

Hatirladim kiz:-))
Unuturmuyum hic....
Of Cigdem hatirlatinca cok üzülüyorum:-( Ben senisiz napicam??
Haaaaa unutmadan beni ara bugün ok? Ich hab dich angerufen aber du warst nicht zu hause.
Öptüm canikom

yEşiL dedi ki...

ohne DICH ist alles dooooof

Mendede var ;o)

CigDem dedi ki...

yeyim men sizüüüü :-))

Daimi Arkadaslik kadar insanin gönlünü dolduran ve güzel birsey düsünemiyorum ...

Asklar bile sadece bir yere kadar .. ama gercek Dostluk sonuna kadar ...

Adsız dedi ki...

Very nice site! » » »

Adsız dedi ki...

Very nice site! »

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! »