Perşembe, Mart 24, 2005

simdiden ...

Iyiki Dogdun Esra´ciim ...






Yarin yegenim Esra´nin dogum günü var ... 11. inci yasini kutliycaz .... birazdan Nezaket ablam gile gidip son hazirliklarda yardim edicem ... o yüzden simdiden Iyiki dogun diyorum, cünki muhtemelen yarin bütün gün orda olucam!
Kizlara sözüm vardi bide, bugün onlarla yatiyorum :-) sabaha kadar lafliycaz onlarla ... tabii yari yolda uykulari gelipte uyuklamaya baslamazlarsa ... benim performansim oldukca iyi de o bakimdan :-)

Önce Gülsen´cime ugramam gerek ama .. Yarin Isvicreye gidiyor ablasinin yanina, ordanda ailecek italya tatiline gidiyorlar ... ve bir hafta burda yok :-(( ... doymaliyim bu aksam sana askim :-)

Belki yarin aksama görüsmek üzere! ... ben simdiden ses tellerime alistirma yapim ...

".... iyki dogun esraaaa .....
.... iyki dogdun esraaaaa ....
.... iyki dogdun, iyki dogdun ...
.... mutlu yillar sanaaaaa ...."

Sevgi ve nese icinde gecsin tüm ömrün ... hep beraberce ...
KeLeBeK´lerin bol olsun bitanem ...


4 yorum:

Günesin dedi ki...

Vay be Esra 11 oluyo demek..zaman ne cabuk geciyor dimi Cigdos, yaslaniyoruz kizim:-)
Neyse...
ESRACIM dogum günün kutlu olsun simdiden!!!
Umarim hayatinda senin kadar güzel olur, öptüm.

CigDem dedi ki...

Iyi geceler Günesim!

Esra suan yanimda, sana cevap birakalim dedikl güzel dileklerine karsilik!

Esracik cok tesekkür ediyor sana! Dilerim hep beraber "genc" bir sekilde mutlu yasariz!

Kizim kim yaslaniyooo?? valla ben daha 15 gibiyim :-P kendin icin konus, teyze :-))

Öpüyoruz seni!

Esra-Ebru-CigDem :-*

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Delete adware Blonde lesbo vids vardenafil hydrochloride marketed as levitra pa Isuzu rodeo power loss Valium references gerneric vardenafil cadillac srx

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »