Pazartesi, Mart 28, 2005

Uykusuz bir Paskalya ...

...

yaklasik bir saat oluyor Ilknur´lardan geleli ... uykusuz iki gün gecirdik :-)

Dün Ilknur is cikisi beni aldi, beraber onlara gittik, annesigil sabahtan Hollandaya gitmisti bile.
Önce alis versi yaptik beraber .. beraber gecirecegimiz günün hazirligi yani :-) Adalet abla yemek yapip gitmis bizim icin, eve gelince önce ücümüz yemek yedik, sonra saat 22´de Öznur dogum günü partisine gitti, bende Ilknur´la bütün aksam "size anne diyebilirmiyim" ´e baktim, dün Öznur´la Türker ayrildi galiba .. sonu tam belli degildi ... ama biz ayrilmalarini onayladik dogrusu ... Öznur´u gözümüz hic tutmadi ... Maymun istahli birisi ... böyle Program boyunca yorum yaptik her cift hakkinda .. (burda simdi kelin melhemi olsa kendi basina sürerdi demek geldi icimizden .. ama biz birbirimize manali bakislar atmakla yetindik ..) ... aslinda bu tür Programlara siddetle karsiyim, ama insanlarin kendini bu denli kücük düsürüp, gülünc duruma düsmesini izlemek cok eglenceli dogrusu :-) Herkez kendi bilir diyorum artik o yüzden, tv´de görünmeye, ve ünlü olmaya ihtiyac duyup öyle bir özlem tasiyorlarsa iclerinde, o halde bildiklerini yapsinlar, biz kendi mütevazi hayatimiza devam ederiz seve seve ... seref´le, basimiz dimdik birsekilde ... Insan aynada kendine bakabilmeli daha!

Tequila ile oynadik birazcik, Tequila Öznur´un kedisi ... cok hircin :-) oynuyor bizimle, ama oynarkende cizmedik yer birakmadi ellerimizde :-)
Ilknur´un dayisinin Papaani var, Abdi, o´da Ilknur gildeydi, iki haftaligina burda kalacakmis ... tam hayvanat bahcesi yani :-) Abdi´ye yeni kelimeler ögretip, kelime hazinesini gelistirmek istedik .. bisiiler kaptimi bizden bilmiyoruz .... sohbetlerimizi dinledi ama .. pür dikkat hemde ... Ilknur´a dedim " insallah bu sonra dayin gilde, bizim konustuklarimi anlatmaz bide .." bellimi olur, Papaan bu ;-)

Ilknur´la alisveris yaparken Cilekli Vodka almistik bir sise, aksam iceriz diye, Öznur gelince hep beraber biraz ictik, Alkol aliskanligimiz yok ama, dün aksam beraber biraz cakir olmak istedik, bir sise yetti zaten, heryer oynuyordu birden, bu Alkol ne menem sey allahim?!

Gecenin ilerleyen saatlerinde nesemize diyecek yoktu :-) ne gülmeler, ne espriler ... karnimiz agridi gülmekten yer yer ... sonra beraber sarkilar söyledik, halay cektik, göbek attik :-) hatta kasik alip, kasikla oynadik (Anadoluda yaygin bir oynama türüdür, kasiklari ellere alip ses cikarmak önemli ..)
Öznur´la iki gündür Ata Demirer´in Cüneyt Arkin´i taklit edisini taklit ediyoruz :-) harika yaaa .. hatta benim sesim baya bi benzedi Ata´nin taklidine :-)

... Örümcek adam, bundan böyle ag örmiyceksinnn ...
tekstil isine gireceksinnn ...
Keten öreceksinnn pamuk öreceksinnn ...
Müslüm babayida rahat birakacaksinnn ...
sen bana Müslüm babanin yadigari´sinnn ...
Yarin Batmani´da alip bana geliceksinnn ...
ve simdi ...

dagilin uleeeeeyyyynnnnn ....

evet bu iste :-) tekrar edip edip gülme krizlerine girdik :-)

saat 7´de yattik ... yani sabah yedide :-) ben saatimi kurmustum, 13´de kalkariz diye ... saat caldiginda kapatip geri uyumusuz Ilknurla, uyandigimizda saat 15´di :-)

Aksama dogru kahvalti ettik ... garip bir gündü :-)

Aksamda dizilerimize bakip, kagit oynadik ... Mau mau oynadik :-) bir alman iskambil oyunu ..
hangimiz daha cok kazandi, veya daha cok kaybetti, tam olarak bilmiyorum ....
Ama galiba Öznur cok kötü oynamisti ;-) ama olsun ... kumarda kaybeden ... :-) hani varya bir atasözü .. :-)

Asik Daimi gecesindeki resimlere gelince ... resimleri aldik .. bu hafta yüklüycem buraya!
Kalitesi biraz düsük olmus, Salon karanklik oldugu icin, ama yinede idare eder bence :-)

Yani bekleyin .. cok yakinda ;-)

Umarim paskalyaniz güzel geciyordur ... yarinda tatil Almanyada, yani birgün daha istirahat edebilecegiz!

Iyi geceler diliyorum hepinize .... Ilknur ve Öznur, sizinle gecirdigim bu iki gün cok güzeldi, cok keyif aldim inanin ... ben sizi cök özliycem yaw ...

Öpiyem :-*

P.S.: Gülsen´cim senide cok özledim .... tatilin hemen bitse keske gülo ...

5 yorum:

Günesin dedi ki...

Bizim icinde cok güzel 2 gündü canim. Umarim birgün tekrarlariz yine, sana geldigimizde mesela:-)
Bu sefer cok icicem söz bayilana kadar:-) Bis wir alles vergessen!
bis dann, öptüm

CigDem dedi ki...

söz bütün hesaplar benden ozaman
:-)

Bayilana kadar ... felekten bir gece calicaz ... aslinda yarin bende kalsan güzel olurdu ... kaynatirdik hemde su acayip pahali sarabi beraber icerdik :-)

sen bi düsün bunu :-)

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Side effects of zoloft in teens herbal supplements brands australia What+is+paxil+used+for call center house in Appliance flat cable three conductor Top 5 free anti virus anti spam downloads

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! » »

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »