Perşembe, Mart 24, 2005

Vuslat ve ev gezmesi ...

....

evet bugün anneme kavustuk ... sabahin 5´inde kalktim, (ki anca uykum acilir ve hazirlanirim diye) hazirlandim ve 6´ya dogru annemi almak üzere evden ciktim ....

Almanya bugün cok sisliydi ... yolu dogru dürüst secemedim sisden ... saat 8:20´de Bad Sooden´deydim, annemle bir Kahve ictik, ordaki yeni tanistigi Arkadaslariyla sohbet ettik, ve Göttingen´e dogru yola ciktik ...

Göttingen´de ilk önce yeni odam icin Kira sözlesmesi (umarim bu kelime böyle dogrudur, kelime hazinemde daha uygun bir kelime bulamadim) imzaladim, sonra anneme biraz Göttingen´i gezdirdim .. hani yeni memleketimya :-) ... Annem yeni odamida görmek istedi, Yurda gittik, annem nasil bir ev oldugunu görünce sok oldu ... daha güzel birsey beklemis ...
:-) ... konusmamiz söyle gecti :


Annem: Cigdem burdami kalicaksin?

Ben: evet anne, niye?

Annem: buranin camlarini hic acmiyorlarmi? bu ne bicim koku böyle yaa?

Ben: Anne ben tasinim bol bol acarim camlari merak etme ..

Annem: bu mutfagin hali ne böyle?

Ben: galiba yemek yapmayi ve yemeyi sevmiyorlar burda?!

Annem: Igrenc yaaa ... hem kokuyor, hemde pisli! baska yer bulsaydinya kizim!

Ben: Evet anne biliyorum, ama son dakikada arayinca, daha fazla secenek olmuyor ..

Annem: iiiiiiiii .... öööeeeekkkk .... Banyoda nolmus yaaa ...?

Ben: hmmmm en son Banyo yapan öylece birakmis galiba ..

Annem: Allahim insan burda nasil yasar ya?

Ben: bilmem? denedikten sonra kesin cevap verebilirim annecim :-)

Annem: Hadi hayirlisi!

Ben: Anne arada bi gelip yanimda kalirsin dimi? gezeriz beraber!

Annem: unut o isi, ben hayatta burda kalamam!

Ben: Eyvallah Anne :-)


Hadi bakalim ... görelim nasil olucak yeni evde ve yeni odada hayat ...
Suan cok feci bi sekilde yorgunum, hem gece uyuyamadim, hemde yol yordu biraz ...
Anneme yemege yardim edicektim ama galiba anca yataga kadar atarim kendimi ... gerisine enerjim kalmadi vallahi :-(

Cumartesi Ilknur´un annesigil Hollandaya gidecek belki ... ki öyle olursa, Ilknur´la Öznur bende kalicaklar büyük bir ihtimal :-) himayeme alicam onlari :-) aksam Susamsokagini baktiktan sonra dogru yataga Kizlar :-) Size ninnide söyliycem, kakaoda yaparim :-)

Sanirim cok eglenicez ;-)

Sonra görüsmek dilegiyle, ben simdi KeLeBeK avina cikiyorum, hafiften ense modusuna kayicam :-) ...

Öpiyem :-*

Hiç yorum yok: