Pazartesi, Mart 21, 2005

Yunus Emre ve Konser sonrasi düsünceler ...

*
*
*
*
Galiba hala dünki Konserin etkisindeyim ... bilemiyorum .. ama dün söylenen deyislerin ve siirlerin cogu hala kafamda ucusuyor :-) o nedenle bu gece siirimi birakmak istedim buraya .. Bir Arkadasim bu siiri bestelemisti .. cok güzel birsey cikmisti ortaya ... bircok seyin simgesi olsun diye düsünmüstüm, Bütünlügün, Baris´in ve Sevgi´in, ve Allahin bütün bunlari yaratmasindan dolayi, Insan´a karsi, Doga´ya karsi, ve her Can´a karsi var olmasi gereken Aski simgelesin ...


"biz yaradilani severiz, yaradandan ötürü ..." (Yunus Emre)






Sevdama az gelir ey dost sevdama uzun yollar
Korkutmaz gözümü ey dost, korkutmaz yüce daglar
Yolumdan sasmamki asla dizseler yagli kursuna
Yalniz bir defadir benim sevdam cihanda
Sevdam cihanda ..

Kardeslige inandim kardeslige ey can,
varip sürdürler benide, usanmadim yolumdan
gülü bile koparmadim kendi dalindan,
sevgi icinda yasasin cihanda her can,
Cihanda her can ..

Abdal Pir Sultanin hey hey Haci Bektas velinin
Sevdasi gönlümde yar yar hz. Alinin,
Boynum kildan ince yoluna Muhammedin

Gülü bile koparmadim kendi dalindan,
Sevgi icinde yasasin cihanda her can

Yasasin her can..

*
*
*
*

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read here