Perşembe, Mart 10, 2005

özLeM ...


@Halil Cibran

benimkisi ince hastaliktir,
ne sevdaya benzer, ne gönül sancisina,

benimkisi dost hasretidir,
tattinmi hic? Düsersin dipsiz kuyuya her solugunda

benimkisi vatan özlemidir,
acisi sardimi yüregini, dönersin yolsuz yurtsuz´a

benimkisi özgürlük hevesidir,
ucmaktir en ince fikrim, agir kapilar arkasinda

benimkisi korkunun nefesidir,
karisir kafesimde, kolum kanadima ...


CigDemCe


siirime bir resim yakistirmak istedim .. ne derece basarili olabildim bilemiyorum ...
Bir Arkadasimdan aldigim bu resim ilk gözüme carpti ararken, bende bunda karar kildim ..
Ilk göz agrim oldu yani ... okurken gözlerinize ve yüreklerinize saglik ..!

2 yorum:

yEşiL dedi ki...

Yani Cigdem, ne diyeyim bilmem ki?! Sen gittikten sonra ben blogguma "Halil Cibran"dan Dost'luk üzerine yazi birakiyorum. Sende o siralar kendi blogguna Halil Cibran'dan bi söz birakiyorsun.. :o)

Oysa hic H.Cibran'dan konusmadik o aksam seninle fakat PC'nin basina gecince ikimizde ayni anda ona yönelmisiz. Ne güzel yaa.. :o)

Daimi Dost'lugumuzla..

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Cost neck liposuction indiana Breastfeeding vicodin addict Jeep grand cherokee keyless remote insurance and reinsurance review Yorkie license plate frames