Salı, Nisan 12, 2005

Asik Daimi Anma gecesinden resimler ...

....

sözümü tuttum, gecte olsa tuttum iste :-P bunlar sadece resimlerin bir kaci .... dedigim gibi kalitesi cok düsük olmus, umarim yinede begenirsiniz!




Asik Fedai - harika bir Performans´i vardi, ben onu ilk kez "A tribute to Lütfü Gültekin" albümünde dinlemistim, Albümden bir parcayi Konserdede seslendirdi, "Tabiat tanriyla dolu" türküyü ... cok güzeldi ... hayran hayran dinledik ... yüregine saglik ...!





Yine Asik Fedai, cok saygili cok sevimli bir Asik :-)





Iste burda Cicek hanimi (cok seviyoruzya kendisini) görebilirsiniz .. Soldan sag´ya, Cicek - Emre Gültekin ve Kardesi (kardesinin ismi suan aklima gelmiyor) - Ulas Özdemir´in kardesi (onunda ismi aklima gelmedi pardon ...) - Hasan (Hasan gurban affina siginiyorum, orda duymustum soyismini, ama aklima gelmiyor simdi .. yaslilik napicaksin ;-) ...)





Burda Mikail Aslan ve Grubu ... öncedende dedigim gibi harika bir gösteri sergilediler, sag taraftan Mikail´in sayfasina link koydum, bakmaya deger ;-)





buda biz :-) Harranda resim cekinimistik .. soldan sag´ya Özosch - CigDem - Günesim :-)

4 yorum:

yEşiL dedi ki...

Fotolar tam net cikmamis seninde dedigin gibi - schade! Ama olsun o aksam orada olup canli izlemek daha önemli. Bu arada Harran'daki foto cok güzel - damlarinda slms buradan :))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

What a great site » »

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »