Çarşamba, Nisan 20, 2005

Beyaz Massai kadini




Iste bu size bahsini ettigim Kitap. Kitap bircok dile cevrilmis, Ingilizcesi suan henüz yapim asamasinda, simdiye kadar 2 milyon adet kitap satilmis, kitabin filmi bu yilin ortasinda cikiyormus.

Hikayenin konusu su :

Corinne Hoffmann Isvicrede yasayan bir kadin, 1986 ilk kez tatil amacli Kenya´ya gidiyor, orda bir Massai´ye asik oluyor.
Massai´ler Kenya´daki Samburu halkinin savascilari, Corinne Lketinga´yi gördügü an asik oluyor, ve o massainin yaninda kalmak icin planlar yapiyor.
Hayallerini gercege dönüstürüyor, 1987´de Isvicredeki lüks dolu hayatini birakip, bir cadirda yasamak üzere Kenyaya bir göcüyor, Lketinga ile evleniyor, ve önceden kestiremedigi bircok sorunla karsilasiyor. Yen bir hayat, farkli bir ülke, bilmedigi adetler ve töreler, cok ilginc ve macerali baslayan seyler birden kabus haline dönüyor onun icin.
Kizlari oluyor, Napirai, bebek olduktan sonra sorunlar dahada fazlalasiyor, ve Corinne tek careyi 1990´da Kenyadan kacmakta buluyor.
kitap bastan sona kadar okuyucuyu sürüklüyor, simdi ne olacak, acaba bu durumdan nasil kurtuldu gibi düsüncelerle her sayfayi yutuyorsunuz adeta ..

Bir kadinin Ask ugruna neler yaptigini ve nekadar güclü oldugunu okuyabilmek mümkün.
Benim cok hosuma gitti kitap, 10 puan üzerinden, cok sürükleyici oldugu icin, 7 puan aliyor!

Okumanizi tavsiye ederim!

5 yorum:

yEşiL dedi ki...

ne komik.. bende simdi tam kitaplar fuari ve kitaplar hakkinda linkler koydum sayfama sana geldim karsima kitap cikti ;o)

Adsız dedi ki...

Bu kitabin konusu bana cok tanidik geldi :-) sanki daha önce de mi duymustum ne?! ;-)

CigDem dedi ki...

Gülsen kalbimiz bir ..

cogu zaman oldugu gibi .. sasirmiyorum artik, alismam gerek herhalde :-)

öpüyorum seni gülom ..


Yalcin, anonymous olarak geciyorsun sürekli kayitlara :-)
sen kitabi nerden taniyorsunki?

Öpüldün!

Adsız dedi ki...

Keep up the good work
» » »

Adsız dedi ki...

What a great site film editing schools