Cumartesi, Nisan 09, 2005

Bloggerin acizligine ugradim :-(

ne yazikki kac gündür Bloggerde bir sistem hatasi vardi, ve o yüzden hic bir yzai birakamadim .. yazdim biraktim ama hep silindi, ve Error bildirisi geldi :-(

Cok üzgünüm bu yüzden .. simdide gec oldugu icin uzun bir yazi birakmiyorum, yeni geldim eve ve uyku agir basiyor ...

Haftasonu resim yazilar hazirliycam :-)

unutmadan ... dün 08.04.05 ablam Latife´nin dogum günüydü ... Telefonda konusmustuk zaten ... ama ben burdan birdaha kutlarim ... Canim ablacin iyki dogmussun, iyiki ablam olmussun ... seni cok seviyorum !


(simdi sakin sasirmayin, daha gecen gün kardesinin dogum günü vardi diye :-) biz üc kardesde nisan dogumluyuz, ve hepimiz bir haftanin icerisinde dogmusuz ... duyrulur ..)

Öpüyorum sizi .. rüyalarinizdan KeLeBeK´ler eksik olmasin!