Salı, Nisan 12, 2005

Cok tesekkür ederim ...

....

Beni bugün unutmayip arayan ve uykudan kaldiran bütün Arkadaslarim, iyiki varsiniz!
Beni burdaki ilk ve yalniz! gecirdigim Dogum gününde yalniz birakmadiginiz icin ...
(Gülsencim gece biraktigin mesajlari okudum .. iyiki varsin daimi Askimi benim ... Evdeki komsularim saat onikiyi beklediler benimle, o yüzden pc basinda diildim ..)



Burda ben bes yasindaydim ;-) yani ayni simdiki gibiyim ..

Ailemede binlerce tesekkürler, beni bu günlere getirdikleri icin, ve ne delilik yaparsam yapim herzaman arkamda olduklari icin .. Bu yil dogum günümü yalniz gecirdigim icinmi yoksa memleketimden bukadar uzak oldugum icinmi bilmiyorum ... icim cok buruk ... üzülüyorum ya ...

Hepinizi cok seviyorum .. kalbimdesiniz .. ve yine tekrar etmek istiyorum - iyki varsiniz - hepiniz!


2 yorum:

dilek dedi ki...

Cigdem dogum gününmüs kutlayacagim bir türlü binlerce(!) denememe ragmen zor acildi yorum bölümü!
Uzun lafin kisasi: Dogum günün kutlu, yeni yasin hayirli olsun! Herseyin gönlünce olmasi ve hayirli olan herseye kavusman dilegiyle!
Dilek Ablan;)

CigDem dedi ki...

cok tskler ablacim ... :-)

Insallah dilek´lerinin hepsi sanada ve ailenede nasip olur ..!