Salı, Nisan 19, 2005

Depresyonlu bir gün ...

....

Gurbet :-) ve özlem ve Hasret ... bir sürü sey gecti icimden dün ...
Buna sebep ise, (size cok benal gelebilir belki) dün Gülsencimin sayfasinda
" O simdi Mahkum" filminin avrupaya geldigini okudum, ve Gülsenin o filmin
Galasina gidecegini ...
Simdiye kadar türk filmi geldiginde, Gülsenle beraber gidiyorduk Galasina ...
Onun simdi bensiz gitmesi cok fena dokundu bana ... sanki bize özel bisiidi,
bizim mutlaka beraber yaptigimiz birseydi, ve artik beraber yapamiycagimiz ...



resmin üzerindeki yaziyi okumak icin tiklayin


Bu resmi Gülsen hazirlamisti benim icin, bundan 4 yil önce, ozamanda uzaga gitmistim
ben .. (nedense hep uzaga cikiyor bana ne cikarsa) ozaman gidis sebebim cok farkliydi tabii,
ama dün aksam hissettiklerim ayni ozamanki gibiydi, sanki bu resmi 4 yil önce diilde, dün almisim..

Bana gönderdigi günü hatirliyorum, email olarak gelmisti, nerde nezaman baktigimi bile
hatirliyorum (gecmisi kapatmis olmam acisindan detaja girmiycegim ..) ama
dün bu resime baktigimda yine o duygu yogunlugunu yasadim, ayni 4 yil önceki gibi,
icimdende olamaz ya ayni ozaman gibi, der oldum ...

Cok Depresyonajli, hüzünlü üzgün bir gündü ...

Aksam Pedagoji grubunun yemegi vardi bizim avluda, burdada bahsetmistim dün, yemekte Juliane diye yeni bir kizla tanistim, gece ilerledikce, sohbetimiz derinlesti, basladik anlatmaya ... sanki bu halime tuz biber olcakmis gibi bide, kiz nerden geldigimi falan sordu, basladim anlatmaya, geldigim diyarlar, ailem, arkadaslarim, Gülsenle biz yaklasik 15 yildir arkadasiz, dün onada anlattim, vay be dedi ... Ben anlattikca kizin gözleri büyüdü ... agzi acik beni dinledi :-)
bende onu öyle görünce daha ballandira ballandira anlattim herseyi, (zaten anlattigim seyler oldugu gibi, yalin hali ilede cok güzel) ..

Yaa kiza anlattiktan sonrada icim daha bi hos oldu, bütün gece bu özlemle nasil basacikabilirim diye düsündüm ...

Biz Gülsenle haftada bikere mutlaka görüsürdük, türk kahvemizi yapar, nefis bir muhabbetin icine dalardik, simdi geriye bakip düsünüyorumda, konusmayip sustugumuzda oluyordu, beraber susabiliyorduk, konusma ihtiyaci bile olmuyordu, öyle birsey dostlugumuz iste ..
Okadar sey paylasiyorduk beraber .. ve bütün bunlari cok feci bir sekilde özlüyorum ben, oturup bir kahve yaninda güzelce muhabbet edecek kimse yok, türkce konusan kimse yok, evde hep almanlar var, Unide hep almanlar var, buraya türkce yazmam disinda, günlük hic bir türkce kullanmam olmuyor ...

Öyle iste ... bu hafta erkenden gidicem eve ... Persembe olan dersleri kaynatabilirsem oh ne ala ... atliycam trene, taa Persembeden gidicem eve ... Pazara kadarda kalicam ... anca böyle olur ...

Sonra planlarimi detajlica anlatirim daha :-)


Allah kimseye hasret cektirmesin ... ve kimseyi ayri gayri düsürmesin ...

6 yorum:

GÜNESIN dedi ki...

oy oy yerim senin depresyonunu:-)
Ben, sen gittin gideli daha cikamadim depresyondenilen seyden!
Cidden bu haftasonu geliyormusun???
Ne güzel olur ya!
Bugün izinliyim evde keyif yapiyorum:-) Ali ag yok hemen bi net'e gireyim dedim:-))
Kiz sabah biraz tv izledim bi de ne göreyim...Seda Sayanin programinda Bizim TÜRKER!!!hemde Öznurla ama hic konusmadilar?!
Her neyse, Türker sacini kestirmis....hammer sag ich nur:-)
Allah sahibine bagislasin...
Eeee daha ne var ne yok?
Bu arada hic üzülme, biz hep seninleyiz ( Gülsencim senin adina da konusuyorum:-) ).
Seni cooook öpüyorum Cigdemim.
Haaaa unutmadan, Öznura söylerim dizileri anlatmasi icin ben anlatirdim ama hepsine bakamiyorum.
Kendine iyi bak canim, görüsürüz.

CigDem dedi ki...

Günesim nerdesin yaw ... ???

Mutfaktaydim, bi geldim baktim msj birakmissin buraya ... kacirdik birbirimizi :-(

Persembe sabahtan trene binip gelicem Herborna, Pazara kadarda kalmak istiyorum!
Gülsen Persembe aksam gala icin bilet ayirticak, sende gelmek istermisin? Ozaman fazladan ayirtir, haberim olsun ok!?

Cok özledim seni ... inanki haftasonu hepinize nasil doyucam bilmiyorum :-(

cok cok en kocamanindan cok öpüldün günesim!

Adsız dedi ki...

detajlica degil onun türkcesi detaylica :-P

Allah kimseye hasret cektirmesin ... ve kimseyi ayri gayri düsürmesin ...

AMIN :*

(yalcin)

CigDem dedi ki...

Türkceni sevsinler :-)

elimden geldigince yaziyorum iste .. sen Almancayi sök hele

:-P

CigDem dedi ki...

AMIN :*

yEşiL dedi ki...

IFE kucagimda simdi yazi yazmaya calisiyorum. Bu karti unutmusum bne yaa.. Resimde cok güzelmis! Yarin görüsürüz kahveler bol köpüklü pisicek.. :o)