Perşembe, Nisan 07, 2005

Göttingen´den Merhaba :-)

...

ve iyki dogdun canim kardesim !

Bugün kücük kardesimin Cihan´in Dogum günü ... 19 Yasina giriyor ... aslinda onunda resmini yükliycektim buraya ama program (hello) calismiyor bugün ... yani onun acizligine ugradim :-(

O yüzden resimsiz bir "iyki dogdun" ile yetinmeliyim bugün :-)

Nice Yillara canim kardesim ... Bu yil ben yokum Dogum gününde ama herzaman kalbimdesin, bunu biliyorsun ... ! Seni cok seviyorum (bazi sinir edici hallerine ragmen) ve dilerimki herzaman bir arada oluruz, ve Kardes olarak hep birbirimize destek oluruz ...!

...

Yaklasik bir saat önce kalktim yataktan, bugün fazla bir isim olmadigi icin tembellik yapmakla mesgulüm .. Kahvaltiya bir kase Misir gevregi yedim, simdide bir Fincan sade Kahveyle fazla uyku ile berbat bir sekilde basladigim günü kurtarmaya calisiyorum :-)

Yarin kararliyim erkenden kalkacagim!

...

Sabah mutfaga girdim ve ufak capli bir sok yasadim! Yan Komsum Christina dün gece eve gelmemis, ve bir gün öncesinden mutfakta biraktigi pisli kaplari hala duruyor .. kokmaya baslamislar! Inanmiyorum yaaa .. kizi öldüresim geliyor bu pasakligi yüzünden, bugün ücüncü gün oluyor, elini sürmüyor bulasiklarina, sürekli gezmekle mesgül, insan birazcik anlayisli ve düsünceli olur cevresine karsi!

Eve ilk geldigimde Koridor ve mutfak cok feci bir sekilde kokuyordu, bende nicin böyle koktugunu anlamamistim! Simdi gayet iyi anliyorum, Komsum yüzünden kokuyor, bütün pisli esyalari ortalikta duruyor, küflenmeye basliyor, ve sonunda koku yapiyor! Dün sabah koridora camasir ipine camasirlarini asmis, tamam, buna bir diyecegim yok ama, kendi kapisinin önü cöple (gidip atmaya üsendigi kendi cöpü) dolmus, getirmis camasir ipine benim kapinin önüne koymus! Sabah kapiyi actim, disari cikamiyorum! Bir sinir oldum anlatamam!
Kizi kesinlikle sevmiyorum! Bugün eve geldiginde ilk isim ona bulasiklari yikatmak olucak, ve camasirlarini kaldirmasini söyliycem!
Hanim efendi herseyi ortalikta birakip gezmeye gidiyor! Titiz bir insan olarak bu benim sinirimi oldukca zorluyor! Kesinlikle daha fazla tahammül edemem bu duruma!

Umarim benim simdi temizlik hastasi falan oldugumu düsünmüyorsunuzdur ... kendi odasinaki seyler beni ilgilendirmez, ama beraber kullandigimiz seylere karsi daha titiz ve cevreci olmasini istemem en dogal hakkim!

eh buda Yurt maceram iste .. umarim daha fazlasi eklenmez buna :-)

...

Carsiya ciksammi bugün diye düsünüyorum .. gerci carsiya cikmak biraz tehlikeli ... ciktimmi her seferinde bisiiler alip geliyorum .. ve zaten yipranmis olan cüzdanima hic ii gelmiyor
bu :-(

Bugün odami güzellestirmek icin bisiiler yapicam ... dün Siyah karton kagitlar aldim carsidan, evden birsürü resim getirmistim, Ankara´dan ve Serefli kochisardan (Ailem Ankara´nin Serefli Kochisar ilinden -yoksa ilcemi?bilmiyorum- , yani oraliyiz biz), ve ailemden, ve yegenimden ve arkadaslarimdan .. onlarla kolaj´lar yapip duvarlari süsliycem .. kart postallarim vardi birsürü, hemde cok güzel olanlar, yillarin birikintisi, onlari calisma masamin etrafinaki duvara takicam .. eminim cok güzel olucak!

Odanin eski kokusunu gidermek icin, (eski kokusu derken, havalandirilmadigi icin, icerde tuhaf bir koku var .. onu kastediyorum) geldigimden beri Vanilla kokulu mumlar ve tütsüler yaktim, hemde 24 saat :-) simdi o eski koku farkedilmiyor, her taraf Vanilla kokuyor, cok hos bir havasi oldu odamin :-)

ben simdi odayi güzellestirme operasyonuna baslim ;-) sizlerle sonra görüsürüz :-)

öpüldünüz .. size bol bol KeLeBeK yolluyorum Göttingen´den ....

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Bernard Shaw'in soyledigi guzel bir soz var, gerci bu
ic temizlikle ilgili
"Kendinizi temiz ve parlak tutsaniz iyi edersiniz; cunku arkasina gecip dunyayı gormeniz gereken pencere sizsiniz".

Neyse komsunla ilgili ancak "Deveyi guden, aguyu yutan bilir".

Daimi'yi anma gecesinde cektigin resimleri siteye ne zaman koyacaksin?

CigDem dedi ki...

Tesekkürler :-)

Zaman herseyin ilaci ... ben onu adam edicem hayirlisiyla !

Daimi gecesinin resimlerini en kisa zamanda yükliycem söz! Tasinmam dolayisiyla biraz uzadi o is sadece :-( kendimi suclu hissediyorum ... ama önümüzdeki günlerde burdan bakabilirsin insallah!

Hayirli bir aksam dilerim sana :-)

dilek dedi ki...

Odan cok güzel ve sirin olacak eminim. Güzelin kolajlari benim de ilham kaynagim olmus Fatin Erge'nin resimlerinden kolaj yapmistim!
Güzel calismalar güzellik, sevgi ve özlem dolu kolajlarinla!

yEşiL dedi ki...

Demek Cihan Bey'in doum günü bugün! O zaman hep beraber 1-2-3-4 Happpy Birthday Cihannn..Arka siradakiler sizde daha sesli duyulmuyor!!

Bu kadar neseli olduguma bakma?! Cok sinir krizleri gecirdigim bi günümdeyim (MSN dahi yeni actim). Aslinda Blogger krizleride diyebiliriz buna(!) Kelimenin tam anlamiyla beni bugün cildirtti. Dashboard'uma kadar girebiliyorum ondan icerisine izin yok.. Fehlermeldung.. Seite nicht gefunden etc. Comment birakayim oraya buraya dedim onada izin vermedi.

Neyse.. Sen evin dekoruna baslamissin! Tütsülerde yakilmis havasi degistirilmis odanin. Oh ohhhh.. Benimde kafami toparlamak icin Weihrauch tütsüne ihtiyacim var ama Wetzlar'a DURIEN'e gidilip alinmasi lazim. Bu da biraz zahmetli is oldugundan kaliyor.. Bugün olsaydi cook iyi olacakti (bin schon süchtig davon geworden -aber es hilft! Weihrauch soll ja auch die Konzentration anregen - es stimmt! siehe Beispiel: güLsEn).

Ablamin "Güzel"i anladigim kadariyla "Gülsen" olacakmis (yani ben) ama sanirim sana güzel dileklerde bulunmak istedigi icin güzel demis ama olsun biz anladik ablacim. Ne güzel vatana millete hayirli bi evlatmisim benim oda dekorlarim sizlerede ilham kaynagi olmus. Gülsen etek uclarindan tutar ve dizlerini hafifce kirarak selam verir ;) Ok, tamam anladik coook uctuk! Ne yapalim soyismimiz itibariyle ucmayi seviyoruz ;) (pssst.. gizli kalsin). Ama hemende bi suclu bulunur ben diilim zaten soyismim. Sevsinler :)

Coook uzun oldu. Öpüldünüz hanfendi :)

yEşiL dedi ki...

Demek Cihan Bey'in doum günü bugün! O zaman hep beraber 1-2-3-4 Happpy Birthday Cihannn..Arka siradakiler sizde daha sesli duyulmuyor!!

Bu kadar neseli olduguma bakma?! Cok sinir krizleri gecirdigim bi günümdeyim (MSN dahi yeni actim). Aslinda Blogger krizleride diyebiliriz buna(!) Kelimenin tam anlamiyla beni bugün cildirtti. Dashboard'uma kadar girebiliyorum ondan icerisine izin yok.. Fehlermeldung.. Seite nicht gefunden etc. Comment birakayim oraya buraya dedim onada izin vermedi.

Neyse.. Sen evin dekoruna baslamissin! Tütsülerde yakilmis havasi degistirilmis odanin. Oh ohhhh.. Benimde kafami toparlamak icin Weihrauch tütsüne ihtiyacim var ama Wetzlar'a DURIEN'e gidilip alinmasi lazim. Bu da biraz zahmetli is oldugundan kaliyor.. Bugün olsaydi cook iyi olacakti (bin schon süchtig davon geworden -aber es hilft! Weihrauch soll ja auch die Konzentration anregen - es stimmt! siehe Beispiel: güLsEn).

Ablamin "Güzel"i anladigim kadariyla "Gülsen" olacakmis (yani ben) ama sanirim sana güzel dileklerde bulunmak istedigi icin güzel demis ama olsun biz anladik ablacim. Ne güzel vatana millete hayirli bi evlatmisim benim oda dekorlarim sizlerede ilham kaynagi olmus. Gülsen etek uclarindan tutar ve dizlerini hafifce kirarak selam verir ;) Ok, tamam anladik coook uctuk! Ne yapalim soyismimiz itibariyle ucmayi seviyoruz ;) (pssst.. gizli kalsin). Ama hemende bi suclu bulunur ben diilim zaten soyismim. Sevsinler :)

Coook uzun oldu. Öpüldünüz hanfendi :)

yEşiL dedi ki...

Üff kesin birileri benim kafayi yememi istiyorlar. Bak buraya yaziyorum! Bi yazarim comment gitmedi denir. Bi yazarim comment iki kez gider oysa ki 1 kez bastim.. Ayyy beni birakin gidin baskasiyla ugrasin sayin blogger yetkilileri ;)

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. club isuzu owner trooper lamborghini suicide door hinges Nexium pregnant Side effects of accutane and sun Refinancing companies us

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »