Perşembe, Nisan 14, 2005

Haftasonuna bir kala ...

...

ben yarin annemlere gidicem! kesin kararliyim, bilet falanda baktim, öglen sonu binerim trene aksama orda olurum :-) Pazarda dönerim yine ... bu haftasonunuda burda gecirmek istemiyorum :-(

....


Dün Marionun hastaligi nedeniyle alt katta hep beraber yemek yaptik, hani cok hastaymis, gücü yokmus, beraber yapip, beraber yiyelimmis :-) cok eglenceliydi, Mutfagi kücücük alt katin, sIkIsa sIkIsa birimiz makarna suyunu ocaga koydu, digerimiz salata icin domates dogradi, sonra ufacik salonda masa kurup yedik makarnamizla salatamizi :-)

...

Dün fazla bisey yapmadim baska, bütün günüm tembellikle gecti aslinda ... dün sabah buraya yaziyi biraktiktan sonra geri yatmistim saat on gibi :-) uykumu alamadigim icin sersem gibiydim, sonra tamam ben biraz daha uyumaliyim diye karar verdim!
Saat onikide Marion kaldirmisti zaten sonra .. saat ücte Anja ile bulustum, saat altiya kadar beraberdik, cok güzel eglendik, kafadengiyiz, bol bol sohbet ettik güldük!

Birazdan Carsiya cikiyorum, almam gereken bikac bisey var, öglen sonuda Unide toplanti var oraya katiliyorum, bu gün bukadar sakin bi program yani :-)

Sonra görüsmek üzere ..