Çarşamba, Nisan 27, 2005

Hikayeler ..

...

Bugünde burda bir Hikaye bulmaniz mümkün .. Tahir ile Zühre´nin hikayesini seviyorum, cünki babamin ismide Tahir :-)

...

Son gece cok kötü uyudum ... tam cam´imim karsisinda sokak lambasi var, normalde rahatsiz etmezdi ama, busefer lamba sanki büyüdükce büyüdü, ve dahada cok aydinlatiyomus gibim geldi ?!? Tabii benim hayal gücüm cok kuvvetli olabilir biraz ...
Yan komsumum erkek arkadasi iki gündür burda, en büyük gürültü faktörüm onlarin ikisi .. Sabaha kadar cilvelesmelerini dinlemek zorunda kaldim, ev sessiz olduu icin, hersey duyuluyor yani pardon ... "kah keh kih eh öh pöh .. ay yapma dur, ay gidiklaniyom", sabaha kadar kafa beyin birakmadilar bende!! Bir dirhem bile uyku uyumadan sabahi ettim :-( Arada bi seytan icimden "kizim ver suna ne istiyosa, kesin artik falan ne enerji yahuuuu" diyodu .. hala sinirlerim gergin!
Sonra kalktim derse gittim, madem uyku yok napim en azindan erkenden derslerimde olurum dedim .. uyuklayarak ders yaptim!

Saat onda eve geldim ve bigüzel yattim üzerinize afiyet :-)
Birazdan yine bir dersim var ... buhafta cok yogun olacagi icin belki cok fazla görüsmeyebiliriz .. simdiden pardon der, beni cok özlemenizi temenni ederim yaw ;-)

ben derse yetisim, size güzel bir gün dilerim!

Öpüldünüz!