Cumartesi, Nisan 09, 2005

nihayet resimler yükleyebiliyorum :-)

....
ve Merhaba :-) ... bugün ilk olarak resim yüklemeyi denedim ve
oluyoooorrr ....

Dün bu resmi yüklemek istemistim, ablamin dogum günü hasebiyle ...
bu ablamla benim cocuklugumda cekilmis bir resim, Bayram olsa
gerek, tam hatirlamiyorum ama ... Sol´daki bücür benim ;-)
en cok kirmizi pabuclarimiz hosuma gidiyor ...
hey gidi günler heeeyyy ....








*Özür*

Asik Daimi anma gecesinin resimlerini bu haftasonu yükliycem buraya,
söz ... simdiye kadar cok lafini ettim, ve birtürlü yapamadim ... :-(
Biliyorum artik görmek istiyorsunuz, ama tasinmam hasebiyle gecikti ..
resimler Ilknurda kaldi, bu aksam bana messengerden yolliycak,
bende buraya yükliycem, insallah Yarina resimler burda olur !!!

*SöZ*

Yurttan haberler :-) (yani benim kaldigim yurt) :

- Alt kattaki Marionla cok ii anlasiyorum, kendi tip okuyor burda, gün
asiri yanima cikip hal hatir soruyor, konusmayi cok seviyor :-) Dün
aksam beraber cikalim disari dedik, kendisi erkek arkadasi
olmamasindan sikayetci, artik yalniz kalmak istemiyorum diyor,
eh bizde dün aksam saclarini yaptik,
makyajini falan yaptik, disari cikmak icin hazirlandik, Operasyonumuz:
Marion´a anlayisli, sevecen bir erkek arkadas bulmak :-) Cikalim dedik
ama bide baktikti, evden baskalarida katildi bize, hep beraber Cocktail
icmeye gittik, ordanda sinemaya gittik, Be Cool ´u izledik, eglenceli bir
aksamdi, ama asil hedefimize ulasmadik ne yazikki ..!

- Bizim kattaki erkeklerin ikisi dün geldi eve, tanistik biraz, sabah kahvaltiyi
beraber yaptik, cok tuhafti, yani ne bilim, aslinda yabanciyiz hepimiz
birbirimize ama burda ufak bir alan üzerinde aile gibi yasiyoruz, veya yasamak
zorundayiz ... alisabilirmiyim bilmiyorum ... yalniz olmaya cok alismisim, simdi
sürekli etrafimda birileri olmasi cok garip ...

- Yan komsum Christina hafta ici gidisinden beri gelmedi eve .. annesine
gitmis dedi Larissa, valla ne diim, Christina burda olmayali her taraf cicek
gibi ya .. herkez temiz tutyor, onun disinda! Banyo tertemiz ayna gibi,
Mutfak aynen öyle, heryer piril piril! Umarim öbür arkadaslarda fark
eder bunu, ve Christina döndügünde bir yol buluruz hep beraber :-)

- odam cok güzel oldu, dün Marion geldi iceri, durdu kapinin agzinda ..
" ooo dedi, nekadar güzel odan varmis" ... vay ne yalan söylim bi
gururlandimki sormayin ... Omuzlarim inmedi havadan :-) herseye
okadar cok özendimki, birinin benim bu özenmis olmami görmesi cok
güzel :-) umarim buraya resimlerini yüklerim ilerde ... Gülsen´cim gelsin
yanima (dört gözle bekliyorum) onun digicamiyle resim cekip buraya
yükleriz belki :-


Birazdan misafirim geliyor ;-) o yüzden simdilik hoscakalin ... umarim
Blogger yine bir hainlik yapip beni sinir krizi esigine getirmez!!

En yakinda görüsmek üzere :-)

Öpüyorum!



4 yorum:

Hasan dedi ki...

Selam Cigdem,

Göttingen`ne gittigini duydum sana basarilar dileyim oralarda bari dedim.

Aslinda seni Kölne bekliyordum ama birden Göttingene gittin.

Neyse egitim amacli nede olsa. Umarim cabuk alisirsin oralara. Ben bilirim bunun ne demek oldugunu ama istedikten sonra oluyor.

Sana derslerinde basarilar diliyorum.

Ayrica gecenin resimlerini de merek ediyorum dogrusu. Insallah en kisa zamanda eklersin buraya.

Kendine iyi bak

CigDem dedi ki...

Merhaba Hasan !

Dileklerin icin cok tesekkür ederim! Insallah hersey güzel olacak !

Ben aktarmali olarak gidiyorum Kölne :-) önce burda baslamam gerekiyor, onra insallah gelicek yil Nisanda Kölne dogru acilirim
:-)

gecenin resimlerini bugün yarin yüklüyorum buraya, Kalitesi maalesef cok düsük olmus, o yüzden affina siginiyorum :-)

Eger yolun Göttingen´e düsecek olursa, sana rehberlik yaparim, kapimi herzaman calabilirsin :-) Ozamana dek Kölne kucak dolusu selamlar!

Kendine cok ii bak ;-)

Günesin dedi ki...

Cigdos naber?

Iyisin umarim? Dün senden msj gelmeyince merak ettim!
Bana verdigin numarayi yine silmisim ya:-)
Bana tekrar gönderirmisin.

Seni coooooookkkkk özledim kizim ya!!!!!

Neyse...beni merak etme yikilmadim ayaktayim:-)


Öptüm seni canimin ici!

Adsız dedi ki...

What a great site Forsyth appliance