Salı, Nisan 26, 2005

Sarilinca sana ..

Ne kaldi geriye zaten? Birsürü bos hatira ..
Yasamak degilki bu, görüntüler var adeta ..
sana gülüm demistimya, o gül soldu ..
hani bu son demistimya, o gün sondu ..

Sarilinca sana, hemde titreyerek,
sevisince benimle sabahlara dek,
gideceksen eger, gelirim diyerek .. bidaha geri gelme ..

Evde ne varsa sende kalsin!
Umurumda degil, eller alsin!
Okadar zararim olsun varsin!

geri hicbisey verme .. bidaha geri gelme ..!

ve evet .. Ilhan Sesen yeni Albümü ile benide kalbimden vurdu :-)

Aslinda coktan yeni bir yazi birakacaktim buraya, Pazar öglesonu annemlerden döndüm, ama henüz buraya bir yazi birakma zamanini bulamadim .. en azindan son günlerde en az 100 kez dinledigim bu parcayi buraya düsmek istedim .. bu parcayla yatip, yine bu parcayla kalkiyorum ... yok yok, özel bir nedeni yok, sakin öyle düsünmeyin hemen ;-) kulagimi oksuyor parca, Ilhan Sesen´in kadife sesi, melodi, sözler, hersey okadar güzel bir uyum icinde ..
(tabii arada ben eslik etmesem parcaya bagira bagira, daha güzel bir uyumla dinleyebilirdim belki .. ama huyum gurusun ne diiiim ...)

Sagol ya Ilhan abi .. mest ettin bizi yine!

Yarin esas yazimda görüsmek üzere ... KeLeBeK´ler rüyalarinizdan eksik olmasin emi ...


3 yorum:

yEşiL dedi ki...

Slm,

ben indirdim albümü ama bi defa dinledikten sonra sildim. Hosuma gitmedi de diyemem gitti de diyemem :)

Texte yazdigim gibi hayat vazgecistir Cigdem, ve vazgecislerlede dolu. Olsun vardir bundada bi hayir diyorum ben yinede israrla ;o)

Msn'de görüsmek dilegiyle.. Gerci az sonra Giessen yolcusuyum ama aksama belki! ÖPT

Adsız dedi ki...

best regards, nice info kansas city cooking school Infiniti dealership portland Sealy mattress names Lesbian yiff Ice makers vancouver &aposs Poly drive audi head xanax vs. lexapro Computer power supply meter translators direct email contact in east-west uk free proactiv Coq10 and lipitor and safety Car alarm chirp wav honda comparing klear action with proactiv Honda motorcycle perfomance parts

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »