Pazartesi, Nisan 18, 2005

Sen Sevmeseydin ...

***

Sen sevmeseydin ...

belki dünya dönmeye devam edecekti,
belki senin icin, onlar icin, herkez icin, ama benim icin?
Kimse aglamiycakti belki, kimse üzülmiycekti,
bundan öncede sevilmeyenler kader diye hepsini sineye cekti ...


Sen sevmeseydin ...

belki yok olmiycakti bedenim,
belki yikilmiycakti dünyam
ama aska güvenim olucakti,
sevgisizliginle yikilan ...


Sen sevmeseydin ...

belki küsmiycektim hayata,
belki bir an bile takmiycaktim
sevilmemeyi cok dogal karsiliycaktim,
ve gözyasimi görmesinler diye umursamazligin maskesini takicaktim ...


Sen sevmeseydin ...

belki bütün bunlari yazamiycaktim,
belki Kelebeklerin pesinden kosmiycaktim
tozpembe ötesi hayallere dalip senin hasretini tatmiycaktim,
askin adini sorduklarinda, sen ve yine sen diye haykirmiycaktim ...


CigDemCe

***

4 yorum:

yEşiL dedi ki...

Cigdem; MSN'de online diilsin, eger persembe günü erken cikma ihtimalin varsa sende gel gala gecesine! Malum bundan önceki 2 gala'ya seninle katilmistim bu seferde öyle olmasini isterim/dilerim!

Bugün ne oldu biliyormusun?! Gözlerim doldu ama bu olayda gercekten! Seni biraz daha üzmek istemem aslinda ama anlatmadanda duramiyacagim! Hic arkadamdaki arabalara bakmazdim. Bugün kelimenin tam anlamiyla arkamdaki araba 'beni cagirdi'. Plakasina gitti gözüm kendiliginden ->hic yapmam bu saydiklarimi normalde. Ve bende baktim.. Bizim diyara ait 3 harf ardindan gelen bir C ve onun ardindan 124.. "Neinnnnn.." dedim "olamaz!". Evet senin siyah kiz beni tanidi annesi ve cagirdi resmen yaa?! Hala yazarken dahi cok hos oluyor icim! Arabanin icinde kim oturduguna bakmamisim onu farkettim daha sonra..

Seni bende cook özledim. Ama belki kavusuruz persembeye?! Yada en gec haftasonu. Bu aksam online olursan laflariz.. Öptüm seni. Kendini üzme fazla oralarda ve kalbini ferah tut! Tamam mi!?

Sarildim sana.. :)

CigDem dedi ki...

Bitanesin canim benim!

dün gercekten ani bir cöküs icine girdim, bi taraftan hersey cok ii gidiyor, ama öbür taraftan eksik olan okadar cok sey varki ...

Seni özledim cok özledim ..

msnde bekliyorum :-)

Adsız dedi ki...

bu siirde cok güzel, eline diline saglik :) (yalcin)

CigDem dedi ki...

sen saol Yalcin :-)