Pazartesi, Nisan 18, 2005

Spor ´a basladik :-)

...
Merhaba :-)

bugün ilk derslerim vardi Unide, iyi gecti hepside, gecen hafta seminer vardi, aynisi bu haftasonuda tekrarlaniyor, onada katiliyorum.
Simdiye kadar hersey iyi gidiyor, bir sürü ögrenci arkadaslarla tanistim, bu aksam benim yurtta hep beraber yemek yiycez, tanismamizi ilerletmek ve derinletmek icin.
Eminim cok eglenceli olur! Benim yurtun bahcesinde ufak bir Pavillon´umuz var, orda istedigimiz gibi toplantilar ve partiler düzenleyebiliyoruz, o yüzden yemegimizide burda Pavillonda düzenliyoruz.
Havada muhtesem, yari bahcede yari icerde oluruz herhalde.


Haftasonu Marion´la Spora basladim, Marion zaten haftada üc gün kosuya gidiyor, artik bende ona katiliyorum, Kiessee´nin etrafinda kosuyoruz, yaklasik 9km oluyor gidis gelis, fena degil, Spor yapmayali iki sene oluyor :-) biraz zorlandim ilk iki üc kilometre ama sonra acildi cigerlerim :-)
Hedefimiz Temmuz´da düzenlenen Altstadt kosusuna katilmak! 10km kosulacak orda, bütün carsinin icini dolanmamiz gerekiyor, simdi kosuyu antreman niyetine yapiyoruz, Temmuzda iyi bir derece alabilmek icin!

Hadi bakalim, nereye kadar dayancam :-)

Yarin aksam Pädagoji ögrencilerinin düzenledigi bir aksam var, Fachschaft deniliyor, oraya katilip üye olmak istiyorum, üyeligin bir sürü faydasi var, Universiteyle ve okudugum dal ile ilgili bir sürü seyden aninda haberim olucak, ve o Enstitütün bir parcasi olunuyor, yeni derslerle ilgili hazirliklarda falan. Iyi bisii herhalde :-) hem o gruptaki arkadaslari cok sevdim, hepsi tam kafa dengi, onlarla sohbetten cok keyif almistim gecen hafta, sirf o muhabbet icinde gidiyorum yani mani ;-)

aslinda bukadar ... Yurtun disinda tadilat ve onarim isleri yapiliyor, ögleyin geldi bikac isci, camlarin üzerine folyo cektiler, yani camlar acik ama disinda folyo oldugu icin yine kapali gibi, temiz havadan mahrumuz ... cok gürültü var, bir hafta veya daha uzun sürer artik, nasil dayanilir bilmiyorum ... :-(

bide siir düsücem buraya bugün :-)

yok yok benim kalemimden diil, ama cok hosuma gitti siir, cok sevdim ben :-)

***
Firari

Sana çirkin dediler, düşmani oldum güzelin,
Sana kafir dediler, diş biledim Hak'ka bile.
Topladin saçtigi altinlari yüzlerce elin,
Kahpelendin de garez bagladim ahlaka bile...

Sana çirkin demedim ben, sana kafir demedim,
Bence dinin gibi küfrün de mukaddesti senin,
Yaşadin beş sene kalbimde misafir demedim.
Bu firar aklina nerden, ne zaman esti senin?

Zülfünün yay gibi çelik tellerine
Takilan gönlüm asirlarca peşinden gidecek.
Sen bir ahu gibi dagdan daga kaçsan da yine
Seni aşkim canavarlar gibi takip edecek...

Faruk Nafiz Çamlıbel

***

Öpüyorum sizi ...