Çarşamba, Nisan 06, 2005

taaa taaaa taaa taaammmm ....

.....

Göttingen,

ve iste yeni memleketimden bazi görüntüler sizlere ...





buraya "benim kösem" diyorum, cünki, odamin camindan sola dogru
bakilinca bu köse gözüküyor, hatta ordaki Cafelerin (Mr. Jones ve
Kartoffelhaus´un bulundugu köse orasi) birinde oturup bir Caramelli
kahve bile ictim :-) Carsida gezerken Marilena isimli bir Romen kizla
tanismistim Pazartesi günü, kizla sohbet sardi, hadi kahve icelim hemde
tanismis oluruz dedik ... günün sonunda ise yaklasik 6 saati beraber
gecirdigimizi fark ettim ... güzel bir gündü, yeni dostluklarla ....
BeNiM KöSeM ...






Burasi carsinin tam icindeki "Nabel" yani Göbek, gördümki Göttingenliler
güzel havada orada toplaniyorlar, birsürü gencler etrafinda oturuyor, ve
orasi carsinin dört yol agzinda birlesme noktasi olmus oluyor! Bana tam
olarak iki dakika mesafede orasi, yani evden cikiyorum, bir sol yapiyorum,
sonra bir sag, sonra dört bes adim daha ve ordayim :-)







Bu hanim kizda Göttingen´in meshur "Gänseliesl´i" ... rivayete göre
eskiden gelme bir gelenek varmis, uni´de promosyonunu bitirip
Doktorasini alan Üniversiteliler, Liesl´i öpüyorlarmis dönem sonunda
bir kutlamanin cercevesinde .. yani adetmis ve her Doktorasini alan
yapiyormus bunu ... ehhh ne diiim... baska memleket, baska adetler
dimi ama :-)

Yasin Abi sende öpmüsmüydün Liesl´i Doktorani yaptiktan sonra?
(Dilek abla muhtemelen sen cevap vereceksin bu soruma simdi :-)
valla ben gider Liesli saclarindan sürüklerdim kocamla öpücük
alisverisinde bulunacak olsaydi ... ;-)







Ve iste karsi komsum eski Uni-kütüphanesi :-) ben cam´dan disari
baktigimda bu manzarayla karsilasiyorum, hatta Kütüphanenin icine
kadar bakabiliyorum :-) elimi uzatsam kitaplarada dokunacak gibiyim
yani :-) cok güzel bir yer ama, etraf cok kaliteli, (en azindan benim
bulundugum ...) herhalde Göttingen´in en ragbet gören Yurt´larindan
birinde oda bulmusum hic farkinda olmadan! Duyuduguma göre buraya
girmek isteyen cok kisi varmis, ama odalar kisitli oldugu icin bekleme
süresi cok uzunmus ve herkezi almiyorlarmis .. öyle dediler,
ben onlarin yalancisiyim .. :-)


Bugün bukadar Göttingen´den ... sevmeye basladim buralari ...
Bugün Dilek ablanin eski arkadaslarina selam götürecektim
kendisinden, evde bir kagida isimlerini ve nerde olduklarini
yazdim, ama carsiya giderken o kagidi evde unutmusum, o yüzden
yarina ertledim selam isini .. haberin olsun Dilek ablacim!

Yan komsum hala cok pasakli! Mutfakta bütün pisli esyalari muslugun
etrafina dizip gezmeye gitmis .. yakinda burda savas cikabilir ... yani
haberiniz olsun :-)

Bu ay yeni bir bisiklet almayi düsünüyorum ... yeni diye yazinca sanki
eski bir bisikletim varmis gibi oldu .. ama yok, benim hic bisikletim yok :-)
ama burda iletisim acisindan cok faydasini görecegimi düsünüyorum
hem spor olur biraz :-) Ikinci el iyi bisey bulursam alirim hemen ...
ama yeterki tekerleri dönsün, estetik hic önemli diil :-)

Yarin görüsmek üzere simdilik .... sabahtan bi yazi birakirim yarin ..

Ilknur ve Öznur .. sizi cok özledim ... arasira ugrayin buraya habersiz
kalmayalim .... Bu arada Özosch unutmaki, baktigim dizilerin özetini
buraya düseceksin :-) malum türk kanallarim yok burda :-( beni habersiz birakma oki!

Bir Istanbul masali ..
Yabanci damat ...
Yagmur Zamani ...

unutma goyun bachischlim oki doki ;-) seni cok seviyorum bacim :-)

hepinizi yürekten öpüyorum .. :-*





15 yorum:

yEşiL dedi ki...

Hmm cok harika olmus Göttingen tanitimin. Haliyle süper bi yerde oturuyorsun!

Göttingen'e bol slmlar! öpt

yEşiL dedi ki...

Cigdem msj birakmak istiyorum eskisi gibi sorunsuz. ".. not found" yazisinin gelmedigi bi msj! Sikayetim var Blogger'e ;)

Neyse Göttingen Tanitimin iyi olmus diyordum bi saat evvel.. Halada ayni düsüncedeyim.

öpüyorum seni!

CigDem dedi ki...

Askim gelmis notlarin ...

Bloggerin sinirli günündesin kesin yine :-) gel sana gezdircem buralari :-)
Hakkaten burasini sevmeye basladim ... bakalim bir nekadar burali olurum ...
allah bilir ...

(daha cok sen bana gezdirirsinya .. neyse ...)

ama daha baska baska resimler yüklemeyi düsünüyorum :-)

dilek dedi ki...

Cigdem,
textini daha tam okumadim, yatmaya gidiyordum, Göttinge'den haber var mi diye bakayim dedim! Ama okumaya baslarken bisi gördüm dur yazayim dedim;)Sen Nudelhaus'a degil Kartoffelhaus'a komsusun. Nudelhaus Karstadt Sport ve H&M in arasindaki sokakta onun devami Rotestr. olmasi gerek. Sokak ismi aklima gelmedi.
Sen sever misin öyle seyler bilmem ama sokakta cok iyi bir Naturladen var öyle seylere deger veren bebekli arkadaslarin varsa. Hediye bulmada kolaylik;)
Neyse bu saatte bu polis teyzelik ve rehberlik yeter;)
Öptüm seni!

CigDem dedi ki...

Dilek abla cok saol :-)

Cidden karistirmisim isimlerini ... ama bu karistirma Gülsen´den kaynaklaniyor ;-) Göttingen´e ilk geldigimizde bana orayi Nudelhaus diye tanitmisti .. sonra gidip baktigimizda Kartoffelhaus oldugunu okumustuk ... Gülsen ilk olarak Nudelhaus dedigi icin, bende Nudelhaus olarak kayitlara gecti orasi :-) Kartoffelhaus aklima gelmiyor orayi düsününce, hep Gülsen´in ilk olarak dedigi aklimda ;-)

ama degistiririm simdi :-)

Polisligin icin cok tsk ederim :-) hakli olaraktan Polislik yapcan tabii, sen buranin eskilerindensin ;-)

Öpüyorum!

yEşiL dedi ki...

Suclu: BENIM BEN :)))

Yaa aklimda neden Nudelhaus kaldi bilmiyorum ama?! Canomda bana sadik ben ne dediysem kayt etmis.. Saol Cigdem bu güvenin icin!

Yahu kendimi Nasreddin Hoca gibi falan hissettim. Simdi ne diyecegim. Ya tutarsa?! aslinda yanlis rehberlik yapmak diildi amacim. Sanirim Giessen'deki Nudelhaus'la karistirdim.. Kem Küm.. Bilmiyorum tek bildigim yanlis bilgi verdigim :o) Özürr yani..

Kem Küm'ler ile.. Öpüldünüz!


NOT: Bi güLsEn rehberlik yapmis Kartoffelhaus'u Nudelhaus olarak ilan etmis. Bu böyle bilinmesin ;o)

CigDem dedi ki...

hehehe hangimiz suclu sasirdim :-)
ben burnumun dibindeki Lokantayi bile aklimda tutamayip senin bana verdigin bilgiler üzerine burda tanitim yapiyorum ... vay halimize ;-)

ama evet yani .. bak gör sana nasil bir güven baglamisim ben ... Sen Patatese makarna diyosun ve ben tamam diyorum, benim gülom öyle diyorsa, Patates benim icinde Makarnadir artik ... diyorum :-)

yaaa biz üüleyiz iste :-)

dilek dedi ki...

Merhaba patates makarna sohbetinizi kesmek istemem ama. Suclusu bence hem kartoffelhaus'un hem de nudelhaus'un türk sahibi bence;)
Evet Cigdem Yasin Abinde öptü Liesel'i! Hemde o eski belediyenin önündeki -bazi gececilerin hasarina ugradiktan sonra güzellik bakimina alinan- Liesel'i degil orjinalini öptü Yasin! Süper eglenceli törenler oluyor sen de göreceksin. Yasin'inki de toplu törendi müthis olmustu. Cok hos degil Liesel'in gercek hikayesi ben de arkasindaki sembolikten rahatsiz olmustum fakat o mutlulukta onu bilmemezlikten geliyorsun;) Düsün esi olarak Liesel'i öpüsünün resmini ben cektim Yasin'in. Ayrica cok güzel fesli kepi vardi Yasin'in. Ne hos kepler hazirliyorlar orada göreceksin!
Sevgiler!

yEşiL dedi ki...

Evet suclu bulundu. Bi türk. Kartoffelhaus'un sahibi. Nudelhaus Giessen'de türke ait diil orasi?! Ama diger suclu ii. Hemen alin ifadesini atin nezarethane'ye! Hak yerini bulsun ;)

Suclularin olmasi ne güzel. Biz sucsuzuz! Leylim ley.. Heyy..


not: artik bu kiz delirdi diyebilirsin cigdem :)

CigDem dedi ki...

uuii hic bukadar gülmemistim .. ne malzeme oldu ama Patates ile Makarna ;-)

bencede Suclunun bulunmasi cok ii .. birbirimizi suclamaktan kurtulduk, gerci aslinda hosuma gitmisti bu oyun :-)

Dilek Abla ben Liesl´in arkasinda duran hikayeyi bilmiyorum, kimse anlatmadi simdiye dek, evdekilerine sorim bi, bilen varmi ... söyledin simdi merak ettim ögrenmem gerek!

Demek Yasin abide öptü Liesl´i :-) hemde orjinal Liesl´i ... vayy sende resmini cektin ... cok anlayislisin ablacim ... senden ögrenecegim cok sey var ;-)

herhalde ben coktan girtlagina yapisip, kocamin burnundan getirmistim doktorasini :-)
(sakadan ibaret tabii hepsi ..)

Sana elimden geldigince Göttingen´den yeni haberler sunacagim :-)

Öpüyorum!

Bayan yanlis dedi ki...

Iste sana yogun istek üzerine dizilerin özeti:

Bir Istanbul masali:
"kusur abakma ama o diziyi hicsevmem,beni acmiyor"

Yabanci damat:
"Nikonun annanesi nikoya onun ailesinden özür dileyecegine zöz verdi.herkezden özür dilerken yaptigi aciklamasindan dolayi,bir tek nazli nin dedesinden özür dilemedi ve bütün aile yine herzamanki gibibirbirine girdi.Nikonun annanesi onlara siz sadece bizim paramizin pesindesiniz degince...
Nazlinin babasi artik bundan sonra dügün felan yok dedi.benim icin bitmisdir burda dedi ve antepe geri döndüler.Niko durmadan nazliyi aramaya calisdi ama nazli tel.cevap vermedi.Nikonun tarafi annaneye kizginken,nazlinin tarafi (nazli haric) olayi cabuk unutmuslardi,cünkü nazlinin ablasi ücüzlerini dünyaya getirmisti"

Yagmur zamani:
"Asli herzamanki gibi yine firatlari ugrayip evin düzenini degistirmeye calisiyordu.bir aksam eylül ve firat bey disarda yemek yerken asli tesadüfgecerken onlari gördü ver küplere bindi! ertesi gün asli eylüle laf sokustururken Eylül en sonunda ona öyle bir sey söyledi ki,aslinin agzi acik kaldi:-) yani asli hala kendini evin gelini görürken aslina o evin sadece bir istenmeyen misafiriydi... Eylül asliya sen evlenmek icin evet diyebilirsin ama karsida ki insandan da evet alman gerekir.ve o eveti alamadigin süre evlilik sadece bir hayal kalir dedi"


Bu kadar....

öpüyorum

CigDem dedi ki...

Özosch harikasin bitanem!

sende ne yetenek varmis ama haaa ... canli canli bakmis gibi oldum diziye :-)

haftaya devamini merakla bekliyorum :-)

cok öpüldün!

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP san diego plastic surgery solana beach2c ca No prescription ritalin Spire cpu cooler center for plastic and reconstructive surgery ann arbor adderall prescription Artistry skin care product Anemia protonix lil kim plastic surgery pictures Bookkeeping rates california bbw sex 025 pamela anderson pleyboy Dysfunction erectile psychological Gas dryer repair charges car equalizers gooseneck Ecuador php webhosting Acyclovir buy online discount

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... video editing schools

Adsız dedi ki...

Keep up the good work Buy ritalin without prescription no join