Çarşamba, Nisan 13, 2005

uykusuz uykusuz ...

...

sabahin yedisinde uyandirildim bugün :-( evin disinda tadilat ve yenileme isleri yapilacagi icin, sabah erkenden isciler gelmis evin disina "Gerüst" kuruyorlar ( bu kelimenin türkcesi aklima gelmedi yada bilmiyorum ..) Sabahtan bu gürültü nerden cikiyor dedim bi baktim isciler gerüstün üzerinde dolaniyor! Hemen perdeyi kapattim :-) ve uyanmak zorunda kaldim, gürültüde uyumak mümkün degildi!

Herhalde bir iki hafta böyle olacak, isler bitene kadar .. :-(

...

Dün Marion hastaydi, grip olmus, öksürerek, burnunu cekerek merdivenlerden yukari gelisini duydum, yani biraz nazliydi hasta olmasindan hasebi ... geldi ben doktora gitcem sende gel nolur diye tutturdu! Bende gitmeden rahat vermiycegini düsünerek gittim onunla, Doktordan sonrada eczane turu yaptik ilaclarini bulmak icin, mühim biseyi yok, bir sohuk alginligi, hafifte grip, ama Mariona sorsaniz, iki günlük ömrü kalmis ;-)

Erkeklerde böyle dimi? :-) hasta olunca sanki dünya sadece onlarin etrafinda dönmeli, ve sanki öölümcül hastalar .. artik onlarin etrafinda pervane olmak gerekiyor!
Bir kadin Grip oldumu, hastadir - Erkek grip oldumu, ölmek üzeredir :-)

Neyse, dün´ü atlattik kazasiz belasiz! Dün aksam dogum günüm icin ufak bir kutlama yaptik, ben Börek yapmistim, icecek bikac bisey aldik, alt katta kutladik aksam üzeri.

...

Bugün ögleyin buraya geldigim ilk gün, bizim avluda olan Partide tanistigim bir kizla bulusuyorum, ismi Anja, telefon numaralarimizi degis tokus etmistik o gece, ben aramaz diye düsünmüstüm, ama gecen hafta msj gönderdi bana hal hatir sordu, dün dogum günüm icin aradi, bugünde bulusalim dedik ... Bakalim bir :-)

...

Aksama Üniversitenin düzenledigi bir aksam var ona katiliyorum, aslinda pek bana göre diil ama en azindan benimle ayni dönem ayni dersleri gören arkadaslarla tanisabilirim diye düsündüm.

Sonra bida görüsürüz, ben kahvaltiya gidiyom !

Öpüldünüz!

5 yorum:

yEşiL dedi ki...

Ne güzel yaa.. Yeni dostluklar ve ardindan beraber zaman gecirmeceler :) Hani derler ya;yedigin ictigin seni olsun anlat bakalim diye. Artik anlatirsin yasadiklarini ;)

Öpt!

Adsız dedi ki...

Gerüst = iskele (yalcin)

CigDem dedi ki...

hehehe .. iskele ha??? haydaaa benim yazilarimi düzeltiyorsun galiba :-)

ii ben sana Almanca sende bana türkce ögretirsin ;-)

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! » » »

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. film editing schools