Salı, Nisan 05, 2005

ve artik buraliyim ... Göttingenliyim ...

...

simdi tam 5 gün oluyor tasinali .... bugün ilk kez internete giriyorum, baglantim bugün faaliyete girdi ...

Annemi özlüyorum, evimi özlüyorum ... özledigim okadar sey varki ...

...

Cumartesi esyalarimin son kismini Tanja´nin arabasina yükledik, araba tika basa doluydu! Zar zor geldik ikibucuk saat yolculugu. Hava cok güzeldi haftasonu (aslinda düne kadar güzeldi, ama bu sabahtan beri sohuk ve yagisli, hatta demin kaloriferi actim) Göttingene geldigimizde esyalari odamin bulundugu ikinci kata tasimaya basladik ... sormamiza gerek kalmadan, bizim esya tasidigimizi görenler gelip yardim ettiler .. bize yardimci olanlardan birisi David idi, oda ayni aksam dogum gününü kutluyormus, benide davet etti, evde kalan öbür arkadaslarlada ayni aksam tanismam icin.

Kaldigim evin cok güzel bir Avlusu var, avlunun icinde ufak bir Pavillon var, isteyen önceden haber verip kullanabiliyor orayi, David´in kutlamasida o avlunun icinde ve etrafindaydi, mangal partisine benzer bir stil´i vardi :-)
Partide aksam evde kalan birkac arkadasla tanistim, cok eglenceli gecen bir aksamdi, sabahin 4´üne kadar sürdü hatta ;-)

Cumartesi günü esyalarin bir kismini yerlestirdim sadece, dolabi kurdum, yatagi kurdum, geri kalan isleri Pazar´a ertelemistim, hem yorgunluktan, hemde Parti yüzünden :-)
Pazar günü bütün gün esyalari yerletirmekle mesguldüm, yeni aldigim masayi kurdum odaya, adim atacak yer yoktu .. temizlik yaptim, camlari sildim, yerleri parlattim iyice .. benden önce kalan kiz odayi cok berbat bir halde geri birakmis, birsürü isi vardi daha ... nitekim bitti, ve benim mis gibi odamda oturuyorum :-)

Daha ufak tefek yapmak istedigim seyler var, ama onlari zamanla yaparim, alistikca artik :-) dün ve bugün Uni´deydim ögleye kadar, kayitimi yapmam icin eksik bikac seyler vardi, onlari hallettim, StudentenChipKarte´mi aldim, etrafi gezdim baktim, neler var neler yok diye ... yeni ortama alistim biraz yani ... onun disinda Göttingen´in City´sini gezdim bol bol, elimde sehrin karti, kaybolmayim diye, sokaklari okuya okuya dolastim, galiba yavas yavas söktüm ... yani bundan sonra kaybolmam kolay kolay :-) benim kattaki arkadaslari sabah cikarken, "..eger ögleye kadar gelmezsem, bilinki kayboldum ve beni aramaya baslayin .." diyorum :-) nolur nolmaz dimi :-)

Ama kaybolmadim, ve turist gibi ortaligi gezdim gördüm! Yarin benim bölümümün icin dersler nezaman onu ögrenmeliyim ve ondan sonra basliyorum :-)

***

Bugün canim türk kahvesi cekti, yalniz kendime yapip icmekten pek fazla zevk alamiycagimi düsünerek, kattaki komsum Larissa´ya (kendisi Estland´dan gelmis) Kahve ikram ettim, oda beni kirmadi, beraber kahve sohbeti yaptik, anlasilan oda yalniz ve arada bir kahve muhabbetinden hicte rahatsiz diil .... aksamlari beraber yemek yiyip tv bakiyoruz kattaki kizlarla, simdiye kadar erkeklerden hicbirini görmedik, daha gelmediler herhalde buraya, bu hafta sonuna dogru gelirler diye bekliyoruz.
Aslinda suan hersey güzel, erkekler olmasa daha güzel olurdu herhalde :-) Banyoyu sadece kendi aramizda paylasmamiz gerekiyor, ve sadece kadin olunca daha rahat haliyle, her konuda daha rahat hareket edebiliyoruz!

Yan komsum var, Christina, ben öyle pasakli bir insan gömedim hic! mutfakta yemek yapiyor kendine, o mutfaga gridikten sonra, insanin midesi kalkiyor, ocagin üzerinde biraktigi pisligi görmüyor sanki, kullandigi seyleri öyle birakip odasina cekiliyor, saatlerce görünmüyor!
Kizi öldürebilirim, okadar "pis" oldugu icin! Hizaya getirmem lazim, baska türlü olmaz bu is :-)

simdilik bukadar .... sonra devami :-)

Öpüyorum sizi ...

4 yorum:

dilek dedi ki...

Sevgili Cigdem,
benim eski memleketime senin yeni memlektine hosgeldin! Evin hayirli olsun!
Göttingen'de kaybolmak ne mümkün Cigdem, okudugumda önce gülümsedim sonra acaba korkutuyor mu Göttingen diye düsündüm. Göttingen sana kücük bile gelir diye düsünmüstüm Münih'ten sonra.
Neyse bak gezerken benim selamlarimi da dagitir misin? Emek Türk Bakkalindaki(Groner Tor) Ayse'ye bol bol selam söyle Fatin Erge'nin annesi dedin mi hatirlar. Sen izinde oldugun icin tasinirken vedalasamamislar dersin. Theater str.'da firin var. Orada da bir Ayse calisiyor. Önde göremezsen calisanlara sor. Dilek selam gönderdi dersin. Ikisinde de hic cekinmene gerek yok! Her ikiside sana cok yakin yer olarak belki kendin icin girdigin de olur, tanismis olursun;) Pide özlersen Karadeniz firina basvur;) Ayni Gartenstr.'da Maharadscha'yi cok öneririm! Öglen mensa yemeklerin icin simdiden üzülüyorum, her gidisimde hayalkirikligi ile dönerdim, ancak salata bari kurtarirdi durumu. Ama fiyati uygun yemekleri o kadar iyi olmasa da.
Simdilik benden bu kadar sana cok sicak ve basarili bir baslangic diliyorum yeni hayatinda!
Öptüm Cigdem'cigim seni
dilek ablan!

yEşiL dedi ki...

Dün aksam konustuktan bu yazdilarina ne yazacagimi bilmiyorum. Malum hepsini tlf'da konustuk ;)

En kisa zamanda bende oradayim. Hem seni ve yeni evini görmeye gelecegim. Yaa bi garip hersey görünce belki gittigini anlarim - suanda hala inanmiyorum. Italya'ya gitmek iyi gelmedi. Gittim geldim Cigdem yok :( Ayni yatcaz kalkcaz olayina benzedi..

Üff yaa.. Seni taniyorum hemencik alisirsin yeni cevre, yeni ortamlar ve üniversite! Hersey güzel olacak! Artik bundan sonra sana üniversiteli derim ;)

Üniversiteli üniversite sehrine buralardan kucak dolusuuuuu slmlar! ÖPT!!!

CigDem dedi ki...

Merhaba Dilek ablacim!

dileklerin icin cok cok tesekkür ederim ! Kaybolmam belki ama ilk baslarda carsinin icinde gezerken istikameti kaybediyordum, sonra sürekli ayni dairenin icinde dönüp dolasip evi bulamiyordum :-) o yüzden Innenstadt´in karti vardi yanimda ... ama simdi alistim bile sayilir :-) evin yolunu bulamayincada Stadtbibliothek nerde diye soruyorum önüme gelene :-)

Selamlarini hep iletmeye calisacagim! hatta birazdan carsiya cikiyorum, yazdigin yerlere ugrarim, basim üstüne :-)

Sevdim senin eski memleketini :-) burasi cok hosuma gitti, insanlarida cok sicak dogrusu!
Mensaya gitmedim henüz, daha Vorlesunglarda baslamadi, bu hafta O-phase denen sey olcak, hem Semester kommentar almadim daha, yani derslerdende haberim yok henüz .. bugün halledicem ama :-)

Seni kocaman öpüyorum Dilek abla ... !!

@yEsiL ...
Cano evet dün baya lafladik ... sanki biryerlerde Film kopmus ve yeniden yürümüs .. belkide böyle daha iyi, hüzünlü bir vedalasma olmadi en azindan ;-)
Seni en yakin zamanda buraya bekliyorum ... cok özledigimi bil emi ...

Öpüldün askim ..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » »