Çarşamba, Nisan 20, 2005

yarin yolcuyum ..

...
sevincten icim icime sigmiyor bugün ... yarin kesin gidiyorum, birazdan gidip biletimi aliyorum ... dört gün evde olacagim ....



Dün aksam Gülsenle uzun uzun konustuk .. sanal sohbet ama yinede hic yoktan yine iyi ...
Okadar seviniyorumki, yarin canli canli karsimda olacak diye .. sanki yillarca görüsmemisiz gibi ... cok MutLUyuM :-)
Ilknurla Öznurla görüsürüm, Derya ile Hamideyle, Nezaket ablamgille, cocuklar hep burnumda tütüyor valla ... En basta tabii annemin babamin yanindayim ...

Bugün hic dersim yok benim, camasir yikayip asicam, odami temizliycem, hani yarin gidiyorumya, herseyi temiz birakim, ne olur ne olmaz dimi :-)
Sonra bisiklet turuna cikarim bide, havada oldukca güzel ... eve girmem aksama kadar ...

Dün gece saat ikiye kadar okudugum bir kitaba takildim, cok ilginc, insani sürüklüyor, biyografi gibi birsey ... netten resmini falan bulim kitabin, ayriyetten yorumunu yapip birakirim buraya!

Onun disinda fazla yenilik yok .. depresyonumu atlattim :-) bir anlik cöküsdü iste ... aslinda hic huyum diildir, yani ne olursa olsun hep cok güclü oldugumu ispatlamaya calisirim, beni hicbirsey yikmaz hesabi yani .. ama anladimki herzaman olmuyor, bazen zaaflarimiz, zayif noktalarimiz oldugunu kabul etmemiz gerek .. insan olmanin bir parcasida bu herhalde ... Insani insan yapan bunlar belkide yani ...
Ben kimseden yardim almayi sevmiyorum, sanki zayif bir noktami ele vermis gibi hissediyorum ozaman, biri bana yardimini teklif etse bile, tesekkür edip teklifini geri ceviririm, nedeni ise .. ben herseyi kendim yapabilirim, kendi ayaklarimin üstünde durabilirim, kimsenin yardimina ihtiyac duymadan, sürekli bunu ispatlamak zorunda hissediyorum kendimi ... aslinda cok aptalca ve cok yanlis .. bununda farkindayim .. böyle oldugum icinde bazen cok basit birsey birden herseyi darmadagin ediyor .. yani önceden biriken seyler oluyor, ve üzerine basit bir konu geliyor, ve cökmem o basit sey yüzünden oluyor ...
Aileme karsi bile öyleyim, onlardan kesinlikle maddi olsun, manevi olsun birseyler isteyemiyorum .. evde yiyecek ekmegim olmasin, yinede onlardan para isteyemem, yardima muhtac oldugumu, veya kendi ayaklarim üzerinde duramadigimi düsünmesinler diye ... bazi durumlar oldu bu güne kadar, gercekten zor durumda kaldigim, ve herzaman kafamin icinde ayni seyler olustu, gurur diyebilirsiniz belki, ama benim icin gurur ile alakasi olmayan birsey .. bagimsiz ve hür´üm ya göya .. (baslarim böyle bagimsizliga ya neyse ..) kendi kendime bisiiler ispatlamaya calisiyorum, cok sacma oldugunu bildigim halde ... Sürünüyorum yeri geldiginde, ama su agzimdan bir kelime cikmiyor .. soruyorlar üzerine basa basa birseye ihtiyaciim varmi diye .. ve ben " hersey yolunda, hersey ii gidiyor .." diyerekten yalanlar söylüyorum, halbuki icimden cok farkli seyler söylemek geciyor .. Mekanizma hep ayni, ve hic degismez sanirim ..
Ama yinede, sürünmüsde olsam, her durumun icinden ciktim ve kendim basardim sonucta, gercekten kimsenin yardimina muhtac olmadan .. eh gururda duyom azcik kendimle :-)

Neyse bu konu git gide uzar :-) ben birazdan biletimi almaya gidicem, sonra kitabin yorumunu birakirim buraya ..!

Öpüldünüz - KeLeBeK´lerle ..

3 yorum:

yEşiL dedi ki...

hadi bakalim simdiden yolun acik olsun ;o) yarin burdasin! Yuppi yehhh! Bakalim kacta bulusabiliriz ama aksama belli olacak benim yarin ki planim. Bugünde kizlarin yanina gitmedim IFE var ya :o)

Neyse cok güzel bi haber bu! ii de geldi hani.. IFE geldi.. öpt!

CigDem dedi ki...

Yarin büyük gün :-)

cicilerimi giycem, gelcem :-))

Yarin hasretle kucakliycam seni ... kocaman öpüldün!

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read film editing schools