Salı, Nisan 26, 2005

Yeni bir hafta ..

....

ve merhaba yeni yazimla :-)

Göttingen´e döneli iki gün oldu, ve simdiden özlemeye basladim memleketi :-(
Annemlere doyamadim, keske birgün daha kalsaydim dedigim oldu .. ama dersler yüzünden zaten mümkün degildi ..

Cok dolu bir haftasonu gecirdim ama, cok güzeldi, arkadaslarimin cogu ile görüsebildim diyebilirim ..

Ufak ev tatilimin Özeti .. buyurun :

Persembe :

burdan saat 12:14´de trene bindim, Kassel´de birkere tren degistirmem gerekti, ve uzun bir yolculuk sonucunda saat 16:24´de Gülsen´in kaldigi sehirde indim.
Sinemaya gidecegimiz icin, ve zamanin kisitli oldugu icin eve gitmedim hemen, Gülsen beni gar´dan aldi, bir aydir görüsmedigimiz icin uzun uzun hasretle sarildik önce :-)
Cok güzel bir andi .. Sonra Gülsenlere gittik, Nese´yi beklememeiz gerekti (hep beraber gidecektik sinemaya) Dilek abla´da Isvicreden gelmisti bazi islerini halletmek icin, hem onun eski ve benim yeni memleketim Göttingen´i konustuk bol bol, hemde Fatin Erge´yi canli canli sevebildim :-) (sevdirdigi kadar artik) ..
Nese geldi ve Köln´e dogru yola ciktik ... Sinemaya vardigimizda sevinmistik, erken geldik, güzel yerlere otururuz diye, göya biz Galaya gelmistik, gazetede öyle ilan cikmisti, Gala oldugu ve sanatcilarinda katilacagina dair yani ... ama ortada ne Gala havasi vardi, nede Sanatcilar ... sonra ögrendikki Gala yokmus, siradan bir gösterimmis sadece :-(
Ona ragmen cok eglendik "O simdi Mahkum" cok güzeldi, Burhan Öcal harikaydi, tabii geri kalan sanatcilarda .. tamamen cok keyifli bir Filmdi! Izlenmesini tavsiye ederim dogrusu!

Sinemadan cikinca aciktigimiz icin, hemen kösedeki Dönerciye girdik, orda Tavuk Döner yedik, Nese akillilik edip Lahmacun yedi ... niye diye sorarsaniz, dönüste arabada midemde cok kötü bulanmaya basladi, ve 20 dakika yol aldiktan sonra Gülsen´den acilen durmasini istedim, ilk Benzinlikte durduk ve tuvalette midemi bosalttim, yedigimide daha fazla kendimde tutamadim :-( rahatlamis bir durumda yola devam ettik .. sanirim Tavukta ariza vardi :-) Gülsende benimle aynisini yemisti, bilmiyorum oda fena oldumu o aksam?!

Gece saat birbucuk gibi eve birakti Gülsenler beni, annem koltukta beni beklerken uya kalmis uykudan uyandirdim onu, annemlede bi saat falan lafladik ve uyduk sonra ..

Cuma :

Annemle sabahtan kahve icmeye gittik, orda Saadet abla ve Ismail abiyle karsilastik, beni görünce cok sasirdilar :-) hasretle kucaklastik :-)
herkezin birsürü sorusu vardi bana, bende elimden geldigince anlattim yeni yurdumu :-)
Sonra annemle Dortmund´a gittik, babam orda calisiyor, ve babami haftasonu icin almaya gittik, erken ciktigimiz iciin Dortmund´da carsiyi gezdik, birsürü luzumsuz alisveris yaptik ... kadinlar öyle iste :-) Babami aldik aksam eve geldik sonra ...
Saat dokuza dogru Ilknur geldi bize, beni aldi ve onlara gittik, Cuma gece Ilknur gilde kaldim, ikimizinde dogum günü vardi görüsmedigimiz sürec icinde, karisilikli hediyelerimizi verdik, ve dogum günlerimizi gecmis olarak kutladik ... Ilknurun nefis dogum günü pastasi vardi, onu götürdük üzerinize afiyet :-)

Cumartesi :

Bugün Mangal yaptik ailece, aslinda Ilknur ve Öznurda katilcakti, ama Dayilarini ziyarete gitmeleri gerektigi icin katilamadilar :-(
Tanja geldi aksam, o katildi bize, bol bol sohbet ettik atesin karsisinda oturup dinlendik :-) Aksama ablamlar geldi, yegenim Musti bizde kaldi, sabaha kadar teyze yegen hasret giderdik, ve sarilip uyuduk, sabahta "..Teyze ich hab dich lieb" diye uyandirdi beni canim yegenim ... onu simdiden cok özledim ben :-((

Pazar :

son günüm aslinda cok dingin gecti, ailece uzun uzun kahvalti ettik, yegenimle birsürü oyunlar oynadik, sonra Nezaket ablamlara gittik, cocuklari özledim onlarida görmek istedim gitmeden ..
Aslinda aksama dönecektim geri, ama bazi tatsiz olaylar moralimi cok bozdu, ve daha fazla kalmak istemedim, buda Gülsenle birdaha görüsmememe neden oldu :-( öfkeyle kalkan zararla oturur misali yani :-( ama daha fazla kalasim yoktu, cok sinirliydim, cok öfkeliydim .. nedeni ise uzun bir hikaye belki ilerde anlatirim, ama henüz cok taze hala hepsi .. anlatasim yok acikcasi .. her ailede olur böyle seyler ...

Giderken yegenim yalvardi adeta, " teyze nolur benide götür, ben trene binmeyi cok seviyorum, seninle oynariz trende, nolur götür .." diye .. ben ölürüm onun icin, keske götürebilsem yanimda ... diyoki " ... ich hasse Göttingen .." (yani= Göttingenden nefret ediyorum) beni burdaymisim ve Göttingen cok uzakmis, o yüzden nefret ediyormus :-( keske ah keske yanimda getirebilsem onu .. keske .. keske ...
hersey "keskelere" bagli olmasa keske :-(

Böyle iste .. haftasonumun özeti bu .. cok cabuk gecti maalesef ... geldim geleli islerde bitmiyor, camasirlarimi yikadim dün, asmistim kurumus hepsi, ütü yapicam birazdan, sonra odam birsürü toz olmus yine, temizlik yapmam gerekicek aksama!
Aksama Pedagoji grubunun toplantisi var yine saat sekizde, oraya katilmak istiyorum, bakalim bir nasil yetiscem hepsine?!
Burdan bi komsuma bugün icin randevu vermistim bide, sacini keserim diye, birazdan o gelicek, niye herseyi bir günün icine tikmaya calisiyorum anlamiyorum??? hep ayni seyi yapiyorum :-) benim asil meslegim Kuaförlüktü, yani Kuaför ustasiydim önceden, Uniye baslamadan önce .. sasirmayin sac kesicem falan derken .. bende cok hüner var ..
dermisim :-))

Bu hafta is bakicam burda, bir kuaför salonunda yarim günlük bir is bulurum belki, Bafögden hala haber gelmedi, Nisanin sonu gelicek dediler ve cit cikmadi henüz, coktan para gelmesi gerekirdi, kira ödiycem, ortada bir kurus yok, o yüzden is bulmanin en dogru cözüm oldugunu düsündüm, gelirim olsun, kimsenin eline bakmasini sevmiyorum!! Devlete yalvaricakda degilim, para icin, bunca yil calistim vergi ödedim, adamlarin beni taktigi yok ya, baslarim böyle devlete, bosuna biryerlerimizi yirtmisiz bunda sene .. bide Almanya diye milletin agzi sulanir .. tövbe tövbe .. en iisi girmim bu konulara, kafami bozuyor ..

Simdi ben islerime baslim, belki ütüyü komsum gelmeden hallederim, sonra saci keserim, sonra odami temizlerim, sonrada anca yetisirim toplantiya :-)

Kucakliyorum hepinizi .... KeLeBeK´lerle