Çarşamba, Mayıs 25, 2005

Allahim yarin Posta gelsin bana ...

...tövbe baska bisii istemiycem bidaha senden ... (zor durumda kalmadikca ..)

Aksam üstü babacim telefon acti ... ruhumu okuyor sanki yarabbim ... ben Ablami özledigimi yazdim bugünki yazimda, ve Babam telefonda beni özlediklerini, haftasonu eve gelmemi istediklerini ve tren biletini karsiliycagini söyledi ... Kalbim takla atti (caktirmadim tabii .. cünki ben büyüdüm bile .. kendi basima kalabilirim, kendi ayaklarim üzerinde durabilirim .. hala cocuk oldugumu anlamamasi icin cok cabaladim ... ama hiiiihiii-hiiiccckkk-hiiiicccckkk seklindeki gülüp kikirdamami duydu güldü :-)) Yarin Postayla bekledigim belgenin gelmesi icin dua ediyorum, cünki ozaman sabahtan islerimi halleder, öglen trende ve aksam ailemin yaninda olurum!

Allahim ne olursun gelsin yarin Posta ... ne oluuuuurrrrrrrr ......

Gülsencim muhtemelen bunu okursun yarin gün icerisinde .... evet dogru okuyorsun ... memlekette olucam ... insallah önümüzdeki birkac gün icinde benim icin zaman ayirabilirsin .. Sen, türk kahvesi ve sohbet ... bu üclüyü öyle bi özledimki sorma ...

Cok heyecanlandim simdi, uyuyamiyorum, disari cikip Postaciyi bekleyip onu sabah karsilayip zarfi elime vermesini beklemek geliyor icimden .. yok yok ben bir iki takla atim odanin icinde .. anca atarim üzerimdeki elektrigi, heyecani ...

Haftasonu Dayimlarda geliyormus Avusturyadan ... harika bisii bu yaaa ... gidersem eger herkezi görebilicem, herkezle hasret gideririm, Dayimgili iki yildir görmüyordum ... cok coook feci coookkkk heyecanlandim yahuuu ... Belki Gülayda gelir, dayimin kizi, belki teyzemin oglu Önderde gelir onlarla, ya ben hepsini nekadar özlemisim, simdi düsündükce farkina variyorum, off yaaa .. simdiye kadar nasil dayanmisim ... Eee bide Nezaket ablam var, oda burnumda tütüyor, ve kizlari hele .. nasil özledim onlari, onlarla doyasiya sarilcam, kokliycam, sabaha kadar sohbet ederiz, olup bitenleri anlatiriz birbirimize ne bilim iste .. Sabaha kadar yatakta muhabbet eder gülüsürüz belki, belki disarda gezeriz hep beraber, arkadaslari komsulari görürüm!

Yegenimi görcem bide ... en güzelide bu ... ya nekadar burnumda tütüyormus megerse, eve gitmeyi aklima getirmeyince kolay oluyordu, özledigimin farkina varmiyordum, ama eve gitme fikri kafama girince midem karincalanmaya basladi, herkezi düsünmeye basladim .. cok garip yaaa .. Babam biliyor sadece gelecegimi, anneme söylemiycek, sürpriz olcak ... Anneler günündede yoktum evde, nekadar sasircak allah bilir, kesin cok sevinecek ... Icim icime sigmiyor ...

Ne olur dua edin Postanin yarin gelipte, benim belgenin icinde olmasina ... hersey buna bagli ... söz bende sizin icin dua edicem ..

Zaman gecmezde simdi sabaha kadar, yataga yattim uyuyamadim, bir oraya dön bir buraya, net´ten türkce mp3 albümleri indirdim bugün, kesin 30 full albüm indirmisimdir, ondan sonra yatmistim zaten, ama tövbe billa uyku girmiyor gözüme, zaten son günler hayati en ince ayrintisina kadar yasamisim, simdi bu tuz biber oldu yaa ...
Uyuyamayinca aciktim, iki gündür aslinda bisey yemedigimi fark ettim, kahve sigara derken yemek yemeyi unutmusum (aslinda bende pek sasirilacak bir durum.. bugün saydim, Pazar aksami bir Paket sigara almistim, ucuz olanlarindan tabii -3,20€´luk- daha fazla para vermeye kiyamiyorum, neyse saydim iste, icinde 19 sigara var, Pazar gece yatana kadar 3´ünü icmisim, pakette 16 tane kalmisti, onlarin 14´ünü dün icmisim, 2si kaldi pakette onlari bu sabah ictim, sonra saat 10 gibi yeni bir paket aldim, simdiye kadar 13´ünü icmisim yeni paketin, yani toplam 15 olmus simdiye kadar, oha oldum yani sayinca ... igrenc ama öbür alisveristen iki günlügüne tasarruf etmisim, eh buda yine biraz rahatlatti beni .. biliyorum hertürlü gerekceye basvuruyorum sigara icmek icin .. karar verdim artik hergün sayicam, buraya yazicam sahit olun, nasil yavas yavas azalticam .. kendime sözüm var be) mutfaga gittim, ama sonra alis veris yapmadigimi hatirladim, bir umut iste - yinede dolaba göz attim, ama yoktu bisii .. ekmekde yoktu ... buzdolabinda komsum Christina´nn bir elma´si vardi, onu yürüttüm, yarin alir iki tane koyarim yerine gönlü olsun, bidahakine almaya yüzüm olur bari .. (hem elma zaten burus burus olmustu, kesin iki haftadir orda duruyordu tahminimce ...)
Elmayla oturdum yine pc´nin karsisina, camasir falanda yikamamistim, yoksa ütü falan yapar vakti gecirirdim, bu saatte gürültüde yapamam ama ... yine mp3 indirmeye basladim, net´tede birsürü sayfa varmis, ara dolas gez tara .. bir sürü albüm buldum yine ...
ya burda böyle aleni yaziyorum mp3 indirdim diye ama, icime kurt düstü, simdi kimse bana demez dimi, "mp3 indiriyo, yakalayin cezalayalim" diye?
Aman bide Taksim meydaninda sallandirirlar, neme lazim :-)
Aramizda kalsin kimseye demeyin olurmu, zaten bende bisii yok, yani ceza falan yersem benden alinabilincek paramda yok, o yüzden hic zahmete girmesin kimse ... züürdün nesini alabilirlerki elinden dimi?

neyse ney yaw, aradigim bir albüm/sarki buldum, cok sevindim bide bulduguma, ikinci sevinc cigligimi bunun icin yaptim bu gece :-) Gülsen´in Nazar degmesin parcasi ... dinledinizmi hic? benim cok hosuma gitti .. son kez annemlere gittigimde tv´de izlemistim klibini, ve aklimdan cikmadi, öyle dilimde dolandi durdu ... simdide kesin 40 kez dinlemisimdir bile .. cok güzel yaaa ... aha sözleri bunlar :

Nazar degmesin

neyine güveniyor kalbim
boyundan büyük bu sevda,
en zorunu buldum askin
kendini bana sakla ...

Yasamazsam bu günü
hayat beni bagislamaz
yarini bilmem unut dünü,
sana zararim dokunmaz ...

Bozuyorum ask orucumu
yillar sonra seninle,
asigim hayranim her bir zerrene
bakmaya kiyamadim bir kez yüzüne,
nazar degmesin, egilsin alem dizine ...

Beni kalbimden vurdu bu sarki galiba ...


Yarinki gelismeler hakkinda ufak bir yazi birakirim buraya, gidip gitmedigimden haberiniz olur .. temizlikmi yapsam biraz? Aslinda toz alabilirim, fazla gürültüde olmaz, rafin ve dolabin icini döküp iyice bi silsemmi icini? Yatagin altinida iyice silsem bidaha fena olmaz, en son galiba iki hafta oldu, cok toz oluyo, yoksa benimde hicbi umrumda diil, ama zamanda gecer .. en iisi öyle yapim, hemen bir kova su getiririm, piril piril olur, hem annemlerden geldigimde icim rahat eder .. söyle temiz temiz, ferah ferah ...

hah evet deliyim biraz ... ii bildiniz :-)

ii geceler size, kovadaki suyum soguyor ...

kakilmistiiiirrrr benim addiiimmm ... heryeri siler süpürür parlatiiiiriiimmmmm ....
(Yasemin Yalcinin Kakilmis tiplemesi geldi aklima birden ..)
Dane dane bengleri var yuzungdeee yuzungdeeee ..... hadi babaaayyyyy ....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence her zaman Iste O'ndan birseyler. O kullarinin kendisinden istemelerini ister. Her zaman O'nunla irtibat halinde ol. Bence.

CigDem dedi ki...

Haklisin .. istemem dedigim zaten bir anlik bisii .. o an cok olsun isterim .. dilegim yerine gelsin isterim .. kendimi kandirmak isterim, hani bi bu olsun, bidaa rahatsizlik vermem rabbime, basini agritmam diye ( cok kaba oldu gibi ama sadece benim icin gecerli tabii ) sanki bidaa bisey istememe sözünü verince buseferlik istedigim olcakmis gibi olur :-)

Halbuki Allah´la alisveris diye birsey sözkonusu olmaz sanirim .. bilemiyorum?!

Istedigim sey istedigim sekilde olmadi ( üstteki yaziya bakiniz ) sanirim bir joker hakkim var simdi :-) bidaakine istedigim kesin olur ;-) belki bu cok basit bir Dilek´di, belki isteme hakkimi daha önemli bir konu icin saklamam gerekiyor ?!

Ayy bende bayilirim böyle herseye derin bir anlam ve mana vermeye .. huyum kurusun :-)

sevgiler ..!

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. Course leadership training uk http://www.checks-by-fax-5.info Vardenafil hcl. levitra mens coats auto insurance coverage Law offices of martin and associates Tax rates in chautauqua county new york Mcse+jobs+london Nissan dealer post falls idaho buy ultram Jenna jameson official website Oral cancer quiz percocet face lift oxygen Power washers types Walnut bathroom furniture data sheet fioricet Doctor patient bdsm insurance