Salı, Mayıs 03, 2005

Ayrilik atesten bir ok ...


@kalan.com

Ayrilik atesten bir ok,
nazli yardan hic haber yok
benim derdim herkezden cok ...

Ben nasil yanmiyam daglar ...
daglar ... daglar ... daglar ...
daglar .. daglar .... oy ..

Ben nasil yanmiyam daglar ...
daglar ... daglar .. daglar ...
daglar .. daglar .... oy ...

Icine düstüm bir selin,
kimse sormaz nedir halin
nazli goncam olmus gelin ..

Ben nasil yanmiyam daglar ...
daglar .. daglar ... daglar ...
daglar ... daglar ... oy ..

Ben nasil yanmiyam daglar ...
daglar ... daglar ... daglar ...
daglar ... daglar ... oy ...



Belki bu parcaya bundan öncede yer vermisimdir ... bilmiyorum ... bugün bütün gün bunu dinledim ... dinlemisken buraya birakim dedim ... ben bu türküyü cok seviyorum nedense ...

Allah hepinize uyku dolu ve güzel bir gece nasip eder insallah ...

6 yorum:

dilek dedi ki...

Merhaba Cigdem güzelim cok agir takilma ya! Ben senin "gevezeliklerini"(asagida sen yazdigin icin yaziyorum) seviyorum:)
Insallah güzel bir uyku cekebilmissindir:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cigdosh,
everything gonna be alright...
be happy ok!

CigDem dedi ki...

Dilek abla .. tam ablasin ya :-) cok tesekkür ederim gevezeliklerimi sevdigim icin ;-) agir takilmak evet, ama bende nereye kadar o mechul :-) hemencik baslarim yine yani ..

benden kurtulus yokki ...

öpüyorum seni ablacim!

yEşiL dedi ki...

Daglar.. daglar.. oyyy.. sahane :) bende yine 'don't cry my love' takildim.. cok güzel dinlemesi!

öpt

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » » »

Adsız dedi ki...

best regards, nice info anime bikini babes Mustang car cover http www.mustangmonthly.com techarticles business health indiana insurance small Australian school anti-bullying policies Maximuscle supplements