Perşembe, Mayıs 12, 2005

Dali´den secmece ...

Merhabalar .... bugün hava ne güzel günesli buralarda ... icim acildi sabah günesi görünce :-)
...
Dalinin güzel resimlerini yakindan görmeniz icin onlarinda resmini cekmistim ;-)





Aslinda bu haftasonu Ilknurgil gelicekti bana ... Pazarteside tatil malum .... uzun bir haftsonu gecirecektik beraber ... Ama Ilknurun calismasi gerekiyormus, o yüzden planlarimiz suya düstü :-(

Bu haftanin basinda Selda ile telefonlasmistim, görüsemedigimizden yakinmistik bir sürü ... belki gelirim falan dedi ama ben pek heveslenmedim acikcasi, yine birsey girer araya diye ... Seldayla konustuktan bir gün sonra sms ile acik adresimi istedi .. önce yeni adresim onda yok diye düsünmüstüm ... sonra dün düsündüm, ve kendi kendime, Selda süpriz yapmaya kalkip cat kapi gelmesin bide?! dedim ... Selda bu yapar valla :-) Mesaj attim bitane, gelirsen haberim olsun, cat kapi gelirsen evde bulamayabilirsin .. diye ... Arkasindan hemen aradi beni :-) "biz Plan yapiyoduk, cumartesi erkenden cikip gelicez sana .." demezmi :-)
Onca yolu gelip kapali kapilar önünde durma ihtimalide vardi dimi ama :-)

Yani Cumartesi sabah saat 6´da yola cikiyorlar, ve ögle vakitlerinde burda olurlar ... belki Pazara belkide Pazartesiye kadar kalirlar, belli degil henüz ..

simdi biraz isim var ... sonra görüsürüz belki yine ...


öpüldünüz ..

3 yorum:

yEşiL dedi ki...

Ooo güzel haberler bunlar. Bende dün aksam düsünmüstüm 'cat kapi' gelmeyi - arabayi babamla paylasiyoruz su aralar - o yüzden vazgectim. Selda'lar geliryormus ne güzel bol slm ;)


ii eglenceler size!

CigDem dedi ki...

ya inanmiyorum yaaaa ...

sen cat kapi gelmeyi düsünüyorsun ve vaz geciyorsun :-( valla her daim beklerim biliyosun dimi ...

Seldalar geldi ve gittiler ..

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. video editing schools