Salı, Mayıs 17, 2005

Dalinin KeLeBeGi ...

...




Yine sevdigim resimlerinden biri Dali Ustanin :-) özellikle KeLeBeK´li olusu ... anliyosunuzya niye ... :-)

Sana giden yollarda,
Kiyasiya yarisdi hayat
sonsuz kosularla, menzili kollarin olan,
anlik mutluluklari sanki bir asir gibi yasarken,
yokki senden ötesi, varsa sen .. yoksa sen .. gerisi yalan ...

Seni sen yapan özellikleri,
baskasinda bulma cabasiydi hayat
bulamayipta hep hayal kirikligi yasanan anlar,
gözlerin .. ellerin .. dudaklarin .. kokun .. olamazki birdaha,
dünyada sadece birkez bulunup beni benden alan, sen ve seninle var olanlar ..

Bazen olurya, sanki dünya durur,
dünyayi yerinden oynatmakmis hayat
basimi döndürdün, dönme .. dur .. ben burda inecegim derken ..
dünya bana göre degil, burdaysam eger .. var bir sebebi,
ya sen .. ya ben .. yada biz .. sebeplerden sebep begen ..

Askin gözü körmüdür acaba,
gözlerini acip doyasiya sevmekmis hayat
ask ve mutluluk bir göz kirpis mesafede .. imis .. simdi ögrendim,
gözlerimi acmayida .. göz kirpmayida .. bakmayida .. bakip görmeyide,
en önemlisi, sevmeyi .. sevmeyi ögrendim ... sevdim ..

Senin icin ..

CigDemCe

5 yorum:

Tulipland dedi ki...

Superr... cok guzel bir siir bu... paylastigin icin tesekkurler cigdem..
Ayrica bloguma birakmis oldugun tatli yorumdan dolayi cok tesekkur ederim..Cizimleri begenmene cok sevindim..
Bundan sonra hergun ugrayamasamda bir konugun daha olacak haberin olsun;)
sevgiler..

CigDem dedi ki...

Cok tesekkür ederim Nuray :-)

herzaman beklerim buyur, gelip misafirim ol :-)

Adsız dedi ki...

best regards, nice info average income tax rate San diego county tax liens 401k purchase real estate Premier authentic pilates Window air conditioners for sale yavapai tax sales personal business card holders Thermos nissan 20 oz ss ultimate desktop mug Cheap ionamin for sale Busty mature redhead depakote er adhd Ademco lynx wireless home security system kit Cam hawaii honolulu web Appendix xenical

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » »

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Respiratory cycle affecting blood pressure prescription buy xanax Prozac nation australian Zoloft defense Patient reviews for paxil sr xanax buy xanax mail order honduras