Cuma, Mayıs 20, 2005

Endlich Wochenende / Nihayet Haftasonu

...

Bu günü Pazartesinden beri bekliyodum :-) yok yok saka tabii ...

Dün gittim Unipartisine .. aslinda gitmeme karari almistik Marionla, ben Bloga yaziyi biraktiktan sonra geldi ve gitmeyelim dedi, bende tamam, bana uyar, zaten canim istemiyor dedim ... aksama dogru, ki tam en önemli dizilerimden birini seyrediyodum tv´de, geldi tam dizinin ortasinda beynimin etini yedi yaa ...
Ben gitmemekte kararliydim, oda diretti, "..nolur gidelim, ben yalniz gitmek istemiyorum, sen benimle hic bisii yapmiyosun, sen beni arkadas olarak sevmiyosun ..." ya cidden böyle seyler dedi, duygu sömrüsü yapinca ben dayanamadim tabii .. hemen gevsedim, ii dedim gidelim .. ama

Sonra dizim bitti ve cok siddetli bir bas agrisi basladi bende, inanilmiycak bisii yaa .. ki benim migrenim falanda yok, ama sag gözümün arkasina sürekli bisiiler vurmaya basladi sanki ... sonra yine gitmesem diye düsündüm .. ama Marion yine cenesiyle beni bu fikrimden caydirdi .. aksam oldu hazirlandik ve gittik .. ama bendeki surati görmeliydiniz .. sirke satiyodum yaaa .. hem canim istemiyor, hem basim agriyor, yok ben aslinda yok eglenceli bir insanim .. suratta asmam .. ve gittigim heryerde eglenirim .. ama dün hic ii diildim .. Partide marionun anatomiden kiz arkadaslarida vardi, bizden biraz sonra geldiler, onlar gelince Mariona eve gidecegimi söyledim, zaten yalnizda diildi artik, arkadaslari vardi, ne diye kalaydim daha .. elimin üzerinde kocaman bir damga var bide "EILT SEHR" = cok acelesi var .. diye ... girisi ödeyince elinize veya istediginiz baska bir yerinize damga basiliyor .. acaba "damli" "damsiz" dedikleri olay bumudur? bilmiyom valla ..
Partide bulundugum bir saat etrafdaki insanlari izledim, aralarinda türk varmi diye .. ya inanki öyle tam olarak kimseyi "tamam iste bu türktür" diye secemedim .. her millete benziyolardi, ama türke diil .. sonra bir grup kizlar vardi, onlarin türk olduguna emindim .. ama onlar benim seviyem diildi, yok ben öyle burnu havada diildim, ama onlarin havasi kendilerine bile coktu, tanisam nolur tanimasam nolur, hem insan cevresindeki insanlarla taninirmis, ve ben onlarla taninmak istemem acikcasi!


Sallana sallana eve geldim sonra, zaten basim hala zonkluyodu! Sabahda Marion geldi ve dün ona verdigim bluzu getirdi (ben hala icine sigmiyorum, o yüzden ona vermistim dün) Parti cok hosuna gitmis, cok dans etmis, cok eglenmis, sabah 4´de gelmis eve .. ne anlarlar bilmiyorum ya .. bana hicbisii vermiyo o müzik, zaten dün basimin agrimasiyla cekilmez bir hal almisti benim icin .. tangir tungur dittiridiiittt .. beynim sisti! Insallah birazcik sevmeyi ögrenebilirim, en azindan KeLeBeGimin hatrina ..

Dün Marionla alisverise gitmistikya, benim karnim acti giderken, eve gelincede sok gecirdim, birsürü gereksiz sey almisim .. ac olunca hep öyle aliyor, gözüme güzel ve tatli görünen herseyi aliyorum yaa .. bidaaa karnim ac hicbiryere gitmiycem! Olmaz böyle yaa ..

Birazdan Carsiya gidicem, dün bulasik yikarken birzamanlar 6´li takim olan bardaklarimin altincisini kirdim :-( Güzel bardaklardi, üzeri resimli resimli .. cok üzüldüm sonra ama ne fayda .. yenisini alirim canim nolcak ... umarim onlarin ömrü uzun olur!

Dün aksam güzel bir Film vardi tv´de aslinda onu seyredicektim, Partiye gitmeseydim, ama nasip diildi, "Alle lieben Mary" filmin almanca ismi, Cameron Diaz basrollerden birini oynuyor, umarim icinizden bakan olmustur, ben bikac kere baktim filme, ama cok güzel o yüzden her defasinda cok egleniyorum bakarken, cünki muhtesem bir komedi!

Bugünde mektuptu yoktu postada .. demin mektubu bekledigim kurumu arayip niye hala bisey gelmedigini sordum ... kafayi yiycem yaaa olmaz ya böyle bisey!!! Kadina ben email yollamistim, gerekli bilgileri vermistim, emaili almamis, spam´lara karisip silinmistir demezmi!!!! eh ben kafayi yemimde kimler yesin, bosu bosuna beklemisim, bosu bosuna Pijamayla sabahlarin köründe postakutusunu aralamisim!!! Cildirmak üzereyim yaaaa .. olmaz yaaa .. bukadar terslik olmaz yaaaa ... niye bana yaaa .. tüm evren bana karsi yaaa ...
Yeniden email yolladim, telefon actim busefer aldigindan emin olmak icin, almis, ama simdi saat 13´de paydosmus, anca pazartesiye yapar hafta ici gönderirmis bana! Ya benim bu ayin sonunda zamanim doluyor ya .. ya ben yetistirmem gerekiyor yaa .. ne anlamaz kadin bu yaaa .. kicinin üstüne oturup iki dakkalik isi yapmiyo yaa .. nebicim insan bu yaaa ... anlamiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
Iyilik yapipta simdi bilgisayardan cikartip, zarfa koysa, biryerimi eksilirya .. koca kici incinir kesin ..!

üff yaaa cok sinirlendim ... üstüne birde moralim feci bozuldu, beni bu sinir krizinden ancak bir cikolatali dondurma kurtarir .. rejimmi? banane yaaa ben sinirliyim .. rejimden banane? aklima onu sokmayin bide .. hem benim sigaralarim nerde???????? Nikotin komasina giresim var suan!

bugünlük bukadar !

3 yorum:

GÜNESIN dedi ki...

Cigdos naber kiz?
nihayet aylar sonra sayfana giriyorum yine ama Deniz abimin bilgisayarindan:-)
Bugün buraya geldim yarina kadar kalicam, dügün vardi...cok sIkIcIydi erkenden geldik eve.
Seni coook özlüyorum kizim ya!!!
Bakiyorum iyisin partyler felan:-)
Bosver en iyisini yapiyorsun.Gelince bizi de götürürsün:-)
Kendine cok iyi bak ok, öpüyorum seni cok.
Bu arada seni aramisdim eger netdeysen sohbet edek diye ama tel acmadin?! Neyse saglik olsun.
Görüsürüz canim, iyi geceler.

CigDem dedi ki...

Günesim yaaa ...

Bilgisayarin basinda diildim ben cok üzüldüm simdi :-((
Konusacak okadar sey varken konusamamak cok kötü yaaa ... bende seni cok özlüyorum yaaa .... :-( olmaz böyle bisii yaa .. insallah bidakine denk geliriz birbirimize ... InsAllah yaaaaa ...

Ben seni aramaya calisirim bu hafta, telde konusabiliriz belki en azindan ..!

Kocaman öpüyorum seni!

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » »