Salı, Mayıs 03, 2005

Günlük gevezeligim ...

(özel istek üzerine dermisim ...) :-))

Haftasonu ve dün ve bugün sabah hava cok güzeldi, bundan hasebi gaza gelip camasirlarimi, yorgan yüzümü, carsafimi felan yikadim, yurdun arka bahcesine asmistim ...
Nitekim bugün ögle vakitlerinde inanilmaz bir Yagmur yagdi ... ve hepsi aninda islandi :-(
Kurtarmaya calistimsada nafile ... simdi camasir ipi odamin tam ortasindaki tek bos yerde ... baskada yer kalmadi burda ... iceri girip cikarken, ipin etrafinda bir balet gibi piruetler (böyle yazdim, anlayin artik) dönmem gerekiyor, yoks aiceri girmek mümkün degil!

Dün´ü temizlik günü ilan etmistim kendime ... sabah uyakaldim, erkenden olan dersimi kacirdim ... ama ben böyle seylerden moralimi bozmam, sanki hersey yolundaymis gibi devam ederim o güne .. nolcak canim ?! Zaten beynim baska seylerle mesguldü dün, baska seylere moralim bozulmustu, onlarla hala bir ugras icindeydim .. nerde takicam dersi mersi??!!

Halimi falan cikardim, yukardaki merdivenlerde silkeledim güzelce, havalandirmaya biraktim ... sonra evin dis badanasi bitmis, camin üzerinden folyoyuda cekmisler diye camlari ve cerceveleri sildim güzel güzel ... odada toz toplamis herseyi parlattim yine .. yatagin altindaki esyalari cikartip tozlari aldim ... süpürge cektim, paspas ettim ... Camasirlarin bir kismini yikadim (elimden geldigince, cünki haftsonundan sonra kocaman bir sira olusuyo camasir makinemizin önünde ... bos bulan hemen kapiyor)

ben genelde birseye kafayi taktigimda veya moralim bozuk oldugunda temizlik yaparim .. yani arkadaslarimin cogu bu durumdan birseylerin yolunda gitmeyisini anliyor .. huy iste :-) Hani baska zaman temizlik yapmiyorum diil .. ama dedigim durumlarda dahada bi temizlik yapiyorum ... toz´larin canini almak istercesine ... sanki temizlikle dünyayi kurtarcakmisim gibi ... Dünde temizligi yaptiktan sonra biraz bi ferahlama vardi üzerimde, sanki ortadan kaldirdigim toz ve pislikle, benide düsündüren seyler ortadan kalkmis gibi ... cok manyakca evet ! ama zaten bu duygu fazla sürmedi .... kisa bir süre sonra, yine disarda merdivenlerde oturdum, hava güzeldide daha, iceride gidesim yoktu zaten, bikac saat merdiven üzerinde oturdum durdum ....

Aksam saat on gibi Marionla kosuya ciktik, baslangic olsun diye kisa bir yol var onu kostuk, 3,8 km ´lik bir yol, Göttingenin "Mittelschul Wall"i , onu birkere dolandik, yani biraz zorlandim basta, ama sonra duraklamadan, düzgün bir Tempoyla kostuk tüm yolu ... Eve geldigimde gercekten kendimi daha iyi hissettim .. bugünde Kiessee´nin etrafinda bisikletle tur attik ... oraya bisikletle alistirma yapiyoruz daha uzun bir yol oldugu icin .. simdiden biraz fazla gelir herhalde ... öbür kisa yolla, kosmaya ve tempomu tutmama alismam gerek önce, sonra o uzun yolu kosmak hedefim ... Hadi bakalim :-)

Hikayelerime yer vercem daha bol bol ... hikaye arayisi ve derlemesi icindeyim ... ama simdilik az cok kuru olan camasirlarimi ütülesem ii olur sanirim :-)

sizi hayirli aksamlar dilerim ... yeni gevezeliklerimde görüselim ;-)



6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
dilek dedi ki...

Beni kirmadigin icin tskler:)
Bayagi is yapmissin masAllah! Kafana takillan ne bilmiyorum ama takma derim, yeni bir hayata basladin tadini cikar! Takilma tadsiz seylere:)
Ben de seni öptüm!

CigDem dedi ki...

Merhaba Dilek ablacim!

Takmiyorum gayri zaten .. zira gecti o konu :-)

Temizlik iyi oldu ama .. heryer mis gibi oldu ... bahar temizligi bir nevi iste ;-)

cok tesekkür ederim commentin icin ...

öpüyooomm ...

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. » »

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it video editing schools