Çarşamba, Mayıs 18, 2005

hala sohuk yaaa ...

...
bugün yine cok sohuk, kazak, atki ne buldumsa gecirdim üstüme disari cikarken :-)

Sabah 8´de Tanja aradi, uyuyordum daha, 9´a kurmustum saatimi derse yetismek icin, zorunlu olarak daha erken uyandim .. Neler anlattigini tam olarak hatirlamiyorum .. daha cok ben neler dedim hatirlamiyorum, uykulu uykulu biraz zor secilmistir ne dedigim :-)

Dün aksam gittim Pedagojinin toplantisina, iyikide gitmisim, yoksa cok sey kaciracaktim ...
Haziranda yapicagimiz Haftasonuseminerin hazirliklarini tamamladik, 17.06.´dan 19.06.´a kadar Kassel´de bir "Landheim´da" -Pedagoji, Cocuk egitimi ve Anarsi- hakkinda bir Seminer düzenliyoruz, icerigini, hangi kitaplari kullanicagimizi, kimler yemekle kimler temizlikle görevli bunlarin hepsini dün organize ettik .. ben tabii hemen yemeklerle ilgilenirim diye atildim ortaya :-) yaklasik 30 kisilik bir grup olarak gidicez, trenle gitmeyi düsünüyoruz, en hesapli yol bu sanirim .. Cok karisik bir grubuz, Ögretmen adaylari, Pedagog be Psikolog adaylari, her bölümden birileri bulunuyor grupta ..

Sabah dersden sonra eve geldim, bir saat bilet baktim yine Net´te ve sonuc hala ayni, uygun bisiiler bulamadim henüz :-( hayirlisi olsun, daha zaman var, belki Seldayla beraber münihten ucariz diye planlar kurmaya basladik, ordan daha hesapliymis biletler .. bakalim bi ..

Ögleyin "Dünya cocuklari" isimli dersim icin gerekli dokumanlari almaya gittim, ordan Kütüphaneye, Seminere hazirlik icin birkac kitap aldim, simdiden okuyup konuya dalmam gerek ..
Sonra eve gelirken, herzaman önünden gectigim bir dükkan var, icinde kuaför malzemeleri satiliyor, girdim ve tezgahtara ihtiyaclari olup olmadigini sordum .. Olumlu bilgiler aldim :-) önümüzdeki hafta elemanlarla sorumlu olan Bayan beni arayip alinip alinmiycagim hakkinda bilgi vericek .. alirlarsa ii olur, ek is, biraz para biriktirebilirim, ve her kurusun hesabini yapmaktan kurtlurum en azindan ;-)
Insallah olur .. benim icin dua edin emi :-)

Bu gün baska planim yok, evdeyim .. camasirlarimi ütülemedim hala, onlari hallederim herhalde .. yatagimin günlük örtüsü var, bide battaniyem, onlari yikamayi düsünüyordum, belki bugün yaparim, odama asarim sonra, yavas yavas kurusunlar .. sonra herhalde tv´ye takilirim biraz, aksama kosuyorduk normalde marionla, ama dizi agriyormus, herhalde kosu yatti bugünlük .. bilemiyorum daha ?!

Cok bunalicak olursam yine burda bulursunuz beni :-)

öpüyorum sizi ..

3 yorum:

CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Very nice site! » » »

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »