Pazartesi, Mayıs 09, 2005

Home sweet home :-)

....
ve iste kaldigim yurttan resimler ..... Göttingen´in göbeginde, etrafi cevrili, bahce icinde iki katli bir evimiz var :-)



Burasi, benim odamdan Koridora bakis, soldaki kapi mutfaga acilan kapi, benim odanin kapisi görünmüyo burda, aslinda Koridor bana cok daginik geliyordu, ama resimde öyle cikmamis ;-)





Benim odanin kapisi bu iste ... üzerine Zonaro´nun resimlerinden bir Kolaj yapistirdim, daha samimi dursun diye .. hani icinde benim kaldigim belli olsun diye :-) ben 10 numarada kaliyorum, evet, koridorun sonundaki oda ..



buda kapimin önü, dün biraz daginikti, ayakkabilarimi falan ortalikta birakmisim :-) pardon yani ... Camasir sepetimde disarda, odada yer olmadigi icin :-) hani düsünmeye baslamayin niye o orda diye :-)



Buda Elektrikli Süpürgem :-) üzerine ismimi yazdim, karismasin diye ... nedense bu Yurtta hersey karisiyor, isteyerek, yada istemeyerek yani :-)

simdilik bukadar resim ... öyle hepsini bir anda göstermem :-P sindire sindire dimi ama :-) bugün koridor ve kapim, yarina yavas yavas odanin icine dalabiliriz ....

Heyecan olsun biraz :-)

Bugün cok yagmurlu hava ... ögleyin dersden sonra alisverise ciktim, eve gelirken öyle yagmur ve rüzgar vardiki, az kalsin bisikletten düsüyordum :-)

Yarin aksam Yurdun mangal partisi var, herkez bisiiler hazirliycak mangal icin, salata falan gibi, bende listeye ilk yazmistim adimi, bide sevinmistim ilk ben yaziyom, en kolay seyi secerim diye, Makarna salatasi yaparim diye yazdim .. bugün kizlar hep geldi, sen baska bisii yapsana diye yalvarip durdular (ciddi ya) ne olur türkce bisii yap diyip durdular .. bende ok dedim, kiramadim, listeden makarna salatasini aldim, yerine "türkce bisii" diye yazdim :-))
Düsündüm, Patatesli Pogaca yapicam, hem cok pratik oluyor, malzemesi ucuz ;-) ve lezzeti süper oluyor .. size buraya tarif vermek isterdim, ama ben herseyi göz karari yaptigim icin, Tarif isi biraz zor :-)

Alttaki komsum geldi, simdi ismini yazmim, hemen huylaniyo ne yazdin benim hakkimda diye o yüzden simdi kisa kesiyom, sonra yine yazi birakicam buraya .. ozaman devam kaynatiriz hep beraber :-)
(huylandi bile yawww ... hemen soruyo bendende bisii yazdinmi diye ... yok dedim senden yazmadim bugün :-))

Sonra görüsürüz, sohbetin yanina kahveyi unutmayim, benimki sade olsun ... mis gibi ...



2 yorum:

yEşiL dedi ki...

uzun bir alisveris gününden sonra biraz yorgun eve döndüm. Aksama (yani biraz gec vakitler) online olursan konusuruz..

Uyumamak dilegiyle (yani kendim icin diyorum ;)

CigDem dedi ki...

Cano merhaba ..

dün benim internetin account´unu kapatmislardi, bir ariza üzerine calismalarimi ne gerekiyomus, bu öglen online oldum yeniden ...
yani dün online diildim ögleden sonra .. yoksa aksam sohbetinden daha güzel birsey olamazdi :-)

bugün edelim sohbeti .. olurmu?
beklerim seni ...

öpüldün!