Çarşamba, Mayıs 25, 2005

Katil olurum ben ...

....

üff offf yaaa .. inanmiyorum yaa ... sabah bes gibi yattim, saat dokuzu ceyrek geciyordu uyandim, hemen firladim yataktan, kostum asagya (evet yine Pijamayla, dayanamam bide üst bas degistirmeye) actim Postakutusunu, mektuplari aldim icinden, baktim, baktim inceledim, eh bidaaa baktim, olamaz, olamaz benim icinde birsey olmaliydi ... ama yoktu ... nasil büktüm boynumu sormayin!!!! Hemen biriyle dertlesmem gerekti, alt kattaki koridora gittim 8 no-lu odaya, Marionun kapisini tiklattim, iceri dalip oturdum .. aglayasim vardi yaaa... gözlerim doldu doldu kendimi zor tuttum, Haftaya Sali günü Basvuru süresi bitiyor, birtane evrak icin eleme disi kalicam, korkum bundandir!!! Marionla kafami oyaladim biraz, geldim yine odama, telefon actim kadina, aslinda kendimi kariyi telefonda bigüzel yerin dibine sokup cikarcaktim (bakmayin böyle cocuksu durduguma, CADInin ta kendisi olabilirim damarima basildiginda)
Actim telefonu, kari (kadin diyemiyorum, cünki hala cok sinirliyim) acti telefonu ismimi söyledim, "hatirladinizmi beni?" dedim "evet hatirladim, evraginiz hazir bugün Postaya verilcek" dedi ... (sinirlendim yaaa .. oyalayip duruyor diye) kariya, "ben eve gidicem, sirf zarf icin baglandim buraya" dedim ... "özür diledi" (sasirdim ... oda insanmis meger, canavar diilmis düsündügüm gibi) ... sonra düsündüm aklima bir fikir geldi "ailemin adresini verim size,
bugün oraya postalayin, Basvuru tarihi haftaya Sali, bu hafta elime gecmesi lazim, ordanda postalarim kuruma .." dedim .. adresimi not etti, birazdan postaya verecegine söz verdi.
Böyle iste ..

Gece uyudugum sürede bir sürü sapik ve sacma rüya gördüm .. hatirladigim kismi su :
.. evden birkac arkadasla benim odada oturuyoruz, yan komsum Christina var, onun yanindaki komsusu Gerhard var, birde portekiz kiz ve Marion benim odada ... odamda iki yatak var, birine portekizli kiz uzanip yatiyor, öbüründe Christina oturuyor, sonra Gerhard Christinanin yanina gidiyor, bakisiyorlar, birbirlerini öpmeye basliyorlar sariliyorlar falan, yani olay gitgide daha farkli bir boyut kazaniyor, Marionla ben durum karsisinda igrenip, sasirip utaniyoruz olanlardan, Gerhard bana dönüp, "özür dilerim ama sonra yatagin carsafini yorgan yüzünü falan degistiririm" diyor, (sanki benim o an onlarin yatagimda böyle seyler yapmasina igrendigimi anlarcasina yani ..) Marionla cikiyoruzu odadan, zira yaptiklarina sahit olmak istemiyoruz, cikinca aramizda konusup yaptiklarini nekadar yanlis buldugumuzu konusuyoruz, Gerhard ve Christina´nin sevgilileri oldugu halde böyle birsey yapip ihanet etmelerini anlamiyoruz ... bir süre sonra odama giriyoruz, ve onlar coktan gitmis oluyor, benim yatagin carsafi cikmis, yorganin ve yastigin yüzü yok, öyle katlanip yataga birakilmis .. Mariona dönüp " bak gercekten aralarinda birsey gecmis, yoksa hepsini cikarmazdi Gerhard" diyorum ... igreniyorum, ben bu yatakta daha nasil yatim diye ..
o arada disaridaki gürültüden uyaniyorum .. hala sokagi onarim isleri devam ediyor ...
Acaba Christina´nin elmasini aldim diye suclandim ve o yüzdenmi ona böyle birsey yakistirdim rüyamda, kendi sucumu ört bas etmek icin? Ama Gerhard´in sucu neydi, aslinda pirlanta gibi bir cocuk, cok tatli bir kizarkadasi var, ve evdeki beyfendilerimizden birisi yani ...

kendimden utandim ya bu rüyadan dolayi ... ben bidaha elma yürütmiycem ..!

Birazdan tren baglantilarina bakar biletimi ayirtirim, kesin gidiyorum anliycaginiz .. ´YASASIN´ :-) ... Pazartesiye kadar görüsmüyoruz demektir ... haberiniz olsun, beni merak etmeyin ... kendinize cok iyi bakin ... görüsene kadar bir yaramazlik olmasin ...
Özliycem blogumu ve SiZi ..

KeLeBeK´ler sizinle olsun emi ....

3 yorum:

Tulipland dedi ki...

ilahi cigdem..
simdi gulsem mi aglasammi turu bisi oldu bu yazi :)
once sinirlenmen ve hala postanin gelmemis olmasi insani sinirendiriyor ve uzuyor ama sonradan o ruyayi o kadar sirin anlatmissinki insanda post un sonunda sadece gulumseme birakiyorsun :)
insallah posta sag saglim eline ulasmistir :)
bendeki yorumun icin cok saol .. ehe bende oraya ikinci illo icin kucuk bir not yazdim gecikmiste olsa;)
muhtesem bir haftasonu dilerim..
sevgiler..

CigDem dedi ki...

Sevgili Nurayciim ..

cok saol, Postayi sonunda aldim elime ... sevincten agliycaktim az kalsin ;-)

Görüsmek üzere hoscakal :-)

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Alcohol neurontin 2005 link optional phentermine phentermine url jobs at atlantic southeast airlines