Pazartesi, Mayıs 30, 2005

Kubat - Yare Dogru

...

Karaagac

Yar ... gidiyormusun ... gitme ..
Icimde bir korku var
Biliyormusun, böyle baslar ayriliklar ...

Gel biraz kokunu birak ..
Baharimi al soguktur oralar
Agliyormusun, aglama ...
Hayirlar ugurlar ..

Gurbete giden dönermi dönmezmi
belli degil bilirim ..
Ben bir Karaagac gölgesi buldum
Cebimde ümitlerim ..

Söz-Müzik: Sezen Aksu

Bu parcayi Levent Yüksel´den dinledigimdede cok sevmistim .. Kubat´in yorumu ile daha farkli bir renk kazanmis ... Yine dilime dolandi bu parca .. hüzünlü evet ama .. bu hüznü seviyorum bazen ... damar olmasi gerekiyor ...
Türküler´den bir Demet sunmus Kubat bizlere bu Albümünde ..
Her türkü tanidik ama farkli bir yorum sergiliyor, ondan hasebi tadi biraz daha degisik olmus ..
Albümü almanizi tavsiye ederim, hele Türkülere asina iseniz benim gibi, mutlaka evdeki kolleksiyonunuza eklemelisiniz!

Üzüldügüm tek sey, Kubat hic kendi eseri olan bir Parca almamis Albümüne, o yönden biraz yoksun kalmis, isterdimki onun kendi icinden ve duygularindan kopan biseyler olsun albümde ... insallah bidahaki albümünde kendinden birseyler bulabiliriz ..!

Dinleyin tartisalim :-)

3 yorum:

:..: dedi ki...

Kubat'tan hiç dinlemedim. Ama sen şimdi hatırlatınca Levent Yüksel yorumunu bir kez daha dinledim. Kesinlikle mükemmel bir şarkı...

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » »

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! video editing programs