Çarşamba, Mayıs 11, 2005

The Mangal Party ...

...
Gülsenin tabirini kullaniyorum .. cok hosuma gittigi icin .. aklinla bin yasa cano!

Mangal Partimiz cok eglenceli gecti .. allahtan yagmur yagmadi :-) Avluda mangali kurduk, erkekler atesi yakti (kendim icin söylim, ben beceremem, ama kadinlar yapamaz diye bir genelleme yapmim, yapabilen kadinlar vardir kesin) Pavillonun icine bütün yiyeceklerimizi falan koyduk, masa hazirladik .. ühhhüüü neler yoktuki masada :-) disarisi sohuk oldugu icin disarda pisirdik etlerimizi, ve icerde yedik ... ama böylede güzeldi ...
Pavillonda bir eski piyanomuz var, arkadaslardan biri (bu isi beceren tabii) canli müzik yapti, sonra bizim kattaki Gerhard Gitarini getirdi, oda vurdu tellere ... hep beraber bildigimiz ingilizce-almanca nekadar parca varsa bagira bagira söyledik .. en cok Beatles´lere takildik ;-)
Yesterdaaaaayyyyy ... alll my troubles seemed so faaaarrr awaaayyyy ...

yani bu ve bunun gibi :-) Mangal partimiz gece onikide son buldu ... ortaligi temizlemeden yattik hepimiz ... tembellik basa bela yaw :-) bugün göya beraber yapicaktik, ama hala kimse yok görünürde ;-)

Gece yatinca uyuyamadim ben, bir saga dön, bir sola dön ... sonra öyle bunaldimki, dedim disari cikim hava alim (maksat sigara tüttürmek ehü ehü) disari cikinca baktim Marion´un odasindan isik geliyor ... gittim kapisini tiklattim, oda uyuyamiyormus .. oturdum onun odasinda, saat 3´e kadar lafladik ... uykumuz gelene kadar :-) sonra iyi uyudum ama .. yata nasil devrildimse öyle uyumusum sabaha kadar ...

Sabah 9´da Marion geldi uyandirdi beni ... yalniz basima imkani yok kalkamazdim! Beraber Kampüs´e gidecektik, ki ben uykudan unutmustum zaten :-) ben hazirlanim gidelim diyene kadar saat ona geliyordu nerdeyse (ki bu hazirlanma sürecinin icine kahvalti dair degil yani)

ve hava okadar tuhafki son günlerde insan ne giyecegine karar veremiyor, hem yagmurlu oluyor, hem günes aciyor, fazla giyince cok sicak oluyor, az giyincede donuyosunuz valla ... ne giyim diye karar veremedim, atki almamaya karar verdim evde, sonra disari cikinca cok rüzgarliydi, bide yagmur basti, tüh dedim keske atkimi alsaydim, sonra yine günes acti isindi hava .. aaaa dedim iyki atkiyi almamisim :-) yani öyle bisii suan almanyadaki hava ... bi hüüüü bi hotttt :-)) (buda bir alman deyimi ... türkceye CigDemCe uyarlanmis hali)

Kampüsde islerimizi hallettik eve geldik .. ha yolda bide kocaman Dondurma aldik sabah sabah ... tam dondurmacinin yanindan gecerken yine günes acmisti .. ve canimiz cekti :-) Simdi hangi cesitlerini aldigimizi yazmim, caniniz ceker falan .. olmaz yani ... :-)

benim yazi islerim var birazcik, onlara yönelsem yavas yavas fena olmiycak ... sonra yine resim yüklüycem buraya, ondan önce islerimi bitirim .. ozaman yine görüsürüz .. buraya yazi birakmayi kendimi mükafatlandirmak gibi görüyorum, önce bi isi halledim, sonra sevgili bolgumla bas basa kalabilirim :-) öyle möyle yani :-)

sonra görüsürük ...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yap pogacalari, yak mangallari.. hayat seninkisi valla. bizde paper paper ugrasalim bilim yapiyoz diye... partide eglenmis olmana sevindim.

CigDem dedi ki...

sana yaaprim pogacalar birtanem yaa ... öyle deme, valla sensiz bogazimdan gecmiyoki zaten :-(

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! bookcase wood plans

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »