Salı, Mayıs 17, 2005

Mayis ortasinda donmak ...

Ne sohuk bu böyle yarabbi???

Merhaba önce :-)

donuyoruz ya resmen burda ... bbbrrrrr .... (titreme sesim benim, olmadiya neyse..)
sohuktanmidir bilmem, bugün cok tembelim, ders kaynattim bitane hic gidesim yoktu be ... Sonra öglen Seldayla telefonlastim uzun uzun, net´te Istanbul bileti aradim .. ne fiyatlar gördüm, beynim durdu resmen .. Selda´da net´te almamamdan yana, cok pahali dogru dürüst bisii bulamazsin diyo, bende sastim napcam ...
Bu yil allah kismet ederse, Seldayla gecircem yaz tatilini, bir hafta Istanbul, bir haftada gezicez valla, Kapadokyayi görmek istiyorum bidaha, turlariz diye düsündüm .. Selda sende öyle düsünüyon dimi :-) bakalim artik, bileti ayarlim gerisi kolay ..

Telefonu kapattiktan sonra Marionla bisikletle Kiessee´nin etrafinda turladik, ben ondan sonra alis veris yapicaktim ALDI´de, orasi yolun üstü oluyor dönerken.
Yanimda nakit para yoktu, bankaya gitmeye üsendim, bende kartla öderim diye düsünmüstüm, ama o olanakta yokmus aldide, ordan vazgectim, yolun üstünde olan PLUS markete girdim, orda kartla ödeniyor diye, (ki bundan önce bikac kez alisveris yapip kartla ödemistim) orda almak istedigim seyleri sectim, kasaya geldim, kartimi uzattim, ama nalet kasa kabul etmedi .. haydaaaa ... herseyi orda birakmak zorunda kaldim .... Üsenip gitmedigim bankaya busefer gitmek zorunda kaldim, bindim geri bisiklete, carsiya dogru, bankadan para cektim, Aldiye gittim yine .. ( ne yol yaptim bisikletle bugün yaaa) Alisverisi yapip geri geldim eve ... ellerim dondu bisikletin üzerinde, hava okadar sohuktuki, eve gelince zor attim kendimi iceri .. Cantada agirdi, camasir tozu ve yumsatici almam gerekti, kolum kopuyordu nerdeyse (tamam abarttim biraz, kopmadi) Hala isinamadim ama :-( ve disarisi öldürücü ve dondurucu sohuk hala ..

Saat sekizde Pedagojinin toplantisi var ... okadar üseniyorumki, onuda kaynatsammi diye düsünüyorum kac saattir ... bu sohukta hicbiryere cikasim yok, yataga girip cikmamak geliyor icimden, yorgana sarilim, ve herkez beni rahat biraksin bugün .. Ne bilim öyle tuhaf bir haldeyim bugün ... belki bir hastaligin öncesindeyim bilmiyorum, ama ii diilim bugün :-(

Sabah ZVS´den mektup geldi, Bölüm degistirmek icin dilekce vermistim, Karnelerimi öyle kabul etmiyorlarmis, onlarla ugrastim sabah, birsürü telefon görüsmesi, yeni karneler icin gerekli islemler .. anami aglatmakta kararlilar anlasilan .. Almanyanin en cok bu yönünden nefret ediyorum, gina geldi artik yaaa .. herseyin belgesi, her bir ivir zivirin sorgusu .. ne bu yaaa .. sanki NASA´dan is istedik .. sonumuz hayir ola bu yaban ellerinde ...

Ben yataga kivrilcam simdi, sizi daha ii bir aksam dilerim ... Toparlanabilirsem toplantiyada giderim, toparlanamazsam eger, gitmedim ve kaynattim diye vicdan azabi cekerim, ama sicak yatagim avutur beni sanirim ... b i l e m i y o m ... bugün bööleyim ..


Öpüldünüz ...

4 yorum:

CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

niye sildin ya commenti?

CigDem dedi ki...

kendim yazdim, kendim sildim :-)

Adsız dedi ki...

best regards, nice info »