Perşembe, Mayıs 19, 2005

Postada bisii yoktu ..

...

Sabah erkenden Posta kutusuna hücum ettim .. Karnemin yeni düzenlenmis halini yolliycaklarya .. Dilekcem icinde acilen gerekli .. Pijamayla ciktim, giyinmeyi bile bekleyemedim .. ama benim icin zarf yoktu, evdeki herkeze en azindan bir zarf vardi ama bana yoktu bisiii, Postanenin bana garezimi var yaw .. ben öyle sabirsiz beklerken nasil olurda benim icin bisii olmaz ?? kisa donlu Pijamamla donarak ve sümügümü cekerek odama ciktim geri ...
Okadar erken kalkmisken bida yatmayim deyip hazirlandim sabahin köründe .. ki dün gece cok gec yatmis, saat birbucuk falandi galiba ...
saat dokuz gibi Selda aradi, en az bi ikibucuk saat konustuk, birsürü laf vardi tükenmeyen, burdan giderken yolda kalmislar, araba bozulmus, macera dinledim .. Tatil planlarimizi konustuk bidaha, herhalde ben Münihe gidecegim, ve ordan beraber ucacagiz ... simdilik öyle görünüyor, banada uydu bu aslinda, Biletleri Selda ayarliycak ordan, dilerim bir aksilik olmaz!
Selda´dan sonra KeLeBeGim :-) aradi ..
onunlada saat birbucuga kadar konustuk .. hani olurya, vedalasirsiniz telefonda, ve tam telefonu kapaticakken yeni bir sey gelir insanin aklina, ve sohbet yeniden alevlenir .. kesin bunu birkac kere yasadik dün telefonda :-) tam kapaticak oluyoruz, yeniden cenemiz düsüyor, ki onun yapmasi gereken önemli isleri var, aslinda zamanida kisitli .. ama gel görki kopamadik telefonda :-)

Neyse, sabah kütüphaneye kosturdum, ama giris kartimi onaylatmadigim icin giremedim! Inanamadim yaaa .. Kütüphane bide allahin daginda yaaa .. bosu bosuna okadar yolu gittim! yeniden form doldurmam gerekmis, yeni kart alabilmek icin! Git gel´leri spor olarak görüyorum, o yüzden okadar koymuyor yani :-)

Bu aksam Uni partisi varmis bitane, ben geleli hic Uni partisine gitmedim, acikcasi merak ediyorum nasil oluyor diye (alay etmeyin simdi, nesini merak ediyosun diye .. ) Marionla öbür kizlar gitmeyi düsünüyor, bende takilirim herhalde onlara .. geleli hicbir türkle tanismadim Göttingen´de, belki bu vesileyle Türklerlede tanisabilirim ... ama Partide tanisma ihtimalim olan türklerle tanissam nolur, tanismasam nolur .. diye bir düsünceyede kapildim .. yanlismi düsünüyorumki? Herneyse, gidicez bu aksam, Marionla sikilirsak erken cikar geliriz eve diye düsündük .. bakalim bir ... aslinda hicte cekesim yok, öyle sarhos sarkinti kivaminda insanlari .. bilemiyom .. bakalim bi ..

Dün ilk kez, bir yildir icine sigmadigim pantolonumu denedim .. ve icine sigdim :-) sevinc cigliklari atasim geldi .. kilo vermisim .. ama tartilmaya korkuyorum ... tik´lerimden birisi, tartiyi dolabin altindan dahi cikarmiyorum, belki zayif düser üzerine cikmaya kalkarim diye .. ama buraya geleli yemek yeme düzenimi degistirdim, ve spor yapiyorum düzenli olarak .. sanirim devam edersem son bir yil icinde aldigim bütün fazla kilolari atabilirim .. allahtan ümit kesilmez .. ama cok kararliyim :-) biliyorum bunu cok dedim, ama artik son kararim gercekten! Dolap dolusu icine sigmadigim kiyafetlerim var, onlari dolapta durmaktan kurtarmanin tek yolu, eski kiloma kavusmam .. kararliyim diyorumya yaw :-)

son günler cok sohuk oldugu icin disarda sigara icemiyodum .. yani icebilirdim belki, ama kicim donardi .. orasi kesin .. bende odamda ictim .. ki aslinda kendi kendime kural koymustum odada icmiyceksin diye .. sonra dedim amaaann bitaneden nolcakki, odayi havalandiririm, kokusu hemen gider .. ama bitane oldu iki tane, oldu üc tane .. ipin ucunu kacirdim .. gerci koku cikti, ama kendimden korkuyorum, bi baslarsam aliskanlik haline gelir diye .. ama yok gelmez, birakicam birgün sigarayi, ozaman o ihtimalde kalkar ortadan .. öyle saniyom en azindan ..

Gerci suanda canim cekiyor .. söyle uzun uzun ceksem icime dumani diye .. tamam düsüncesi igrenc gelir belki bircogunuza ama müthis rahatliyo beni .. niye bu böyle yaw ... niye alismisim su merete yaw .. bende sigarasiz hayat istiyom .. ama ... önce gidim bi sigara tellim ben camin agzinda ...

Canim Gazoz istedi bugün durup dururken, Kütüphaneden gelirken Gazoz aldim türk bakkalindan bitane .. suan onu iciyom, acikmistim bide, ama sadece kendime yemek yapmak biraz sacma geldigi icin, Bauernbrot´a krem peynir sürüp salatalik dilimledim üzerine .. oda doyurdu aslinda .. zaten buraya geleli sadece kahvaltiyla karin doyuruyorum, günde bi ögün, oda kahvalti .. ki canim neler cekiyor aslinda hic sormayin .. Arada bi KeLeBeGimin yaninda olmasan hic sicak yemek görmem herhalde :-) ellerine saglik birtanem .. :-)
Ya ben bide yogurt yesem bitane, söyle cilekli falan ;-) merak etmeyin, yag orani 0,1 % yani yiyebilirim, kilo yapmaz .. ki dün pantolonu giydikten sonra kendi kendime, kizim bida agzina yemek sürmiyceksin, yoksa yine sigmazsin icine diye düsündüm .. ama bu düsünce uzun sürmedi tahmin ettiginiz gibi :-)

Biraz sonra marionla bisikletleri alip gölün etrafinda turliycaz, yani yedigim ekmegide eritmis olucam, o yüzden benim simdi yogurt yemem sart :-) dönüp dolasip ayni noktaya geliyorum dimi .. huyum gurusun napim ....


Dün yapmak istedigim ütülerimi hala yapmadim .. bugüne kaldi .. simdi onlara yönelsem biraz .. beni cagiriyolar " .. ciggddeemmm gel bizi ütüleeeee .." diye .. diye ... :-)

hadi sonra görüsürük!

4 yorum:

CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

This is very interesting site... Degree master mba online program events management training los angeles

Adsız dedi ki...

Keep up the good work »