Perşembe, Mayıs 12, 2005

Sag tarafima hos geldiniz ...

....

efendim hos geldiniz .. kahveleriniz birazdan hazir olucak :-)
(resimleri daha büyük görmek istiyorsaniz üzerine tiklamaniz gerekiyor)


bu resimde sag tarafa aitti aslinda, dün unutmusum sadece :-) bu iceri girince, hemen kapinin solunda "bin yilin türküsü" konserinden resimler .. resimde 1000 kisiden olusan saz ekibini görebilirsin, onun yaninda bide Köln senfoni Orkestrasi, ve 1000 kisilik semah ekibi ...



Iceri girince karsi duvara bakis oluyor birazcik .. ben Dali hayraniyim .. Dali´den elime gecen her resmi hemen bir Kolajin parcasi yapip asiyorumm .. aslinda cerceveli resimlerimde vardi Dali´den, ama oda kücük oldugu icin onlari asamadim ne yazikki :-(



pencerem ve agzindaki Mumluklar ... disari bakinca Sehir Kütüphanesini görüyorsunuz, ve resmi cektigimde evin disindaki isler bitmemisti henüz, o yüzden Iskele hala kurulu camin önünde ...



Camin altindaki masam :-) yine mumluklar :-) Masadaki örtü Gülsencimden ;-)



Pencerenin sol tarafindaki duvar ... Altta yegenimin resimlerinden yaptigim Kolaj asili, onun üzerinde fosforlu yildizlar :-) yildizlarin üzerinde yine Dali´den resimler ...



Buda Biricik canim yegenim Musti´nin resimlerinden yaptigim kolaj (yakindan görün diye :-)) umarim nekadar sirin oldugunu sizde görürsünüz burdan :-)
.... ben onu cok özledim :-((( coookkk coooooookkkk ......



Dolabim ve üzerinde Türk bayragim, yok Milliyetci falan diilim, ama seviyorum böyle seyler yapmayi :-) kendimi bir yere baglantili hissediyorum ozaman (Almanci olarak hissetmiyom kendimi acikcasi ..) Onun yaninda yatagim, ve yatagin üzerinde Raf´im var, birsürü gereksiz ama sirin seylerle süslü :-) rafin altindaki resimbandinda Ankara´yi -soldaki resimler (Hacettepeden bakis) ve Serefli-Koc-Hisar´i-sagdaki resimler görebilirsiniz (Dedemlerin balkonundan bakis :-))
Yan taraftaki Kolaji müthis pahali olup, kazik yedigim Kartpostallarla yapmistim :-)
(o hikayeyi baska zaman anlatirim daha ..)



buda yatagim görüntüsü .. bunu böyle cektimki, üzerindeki yastigi görün diye .. Bunu Ilknurla Öznur hediye etmislerde bana :-) üzerinde "ohne dich ist alles doof" diye yaziyo ... cok sözünü ettim burda, sizde görün istedim :-)




Raf´imin yakindan görüntüsü ... ve üzerindeki ivir zivirlarim :-) Vazoda gördügünüz beyazliklar Peceteyle yaptigim güller (Vazoyuda Tanja sinavlari kazandigimda almisti, üzerinde ismimi felan yazmis hatta, burda belli olmuyor ama) cok becerikliyimde :-P Kelebekli cerceveyi Ilknur ve Öznur hediye etmisti, veda hediyesi olarak ... onunda sözünü etmistim burda .. simdi görmekde nasip oldu hepinize :-)



Kolajlarin yakindan görüntüsü ... arkadaslarim, ailem ... sevdigim herkezin resimlerini alip bir araya yapistirdim .. baktikca icim sicacik oluyor ...


Belgesel´in önemli kismi bu "sol" kismi idi :-) ama hala devami var :-) ben öyle bitirirmiyim ?!?! daha cooookk var cookkk .. bende bu cene oldukca malzemede tükenmez Arkadaslar :-)
Size daha en cok sevdigim yemeklerin tariflerini vericem :-) dermisim hihihihiii ...

simdilik bukadar diim ben .. evde bi yigin isim var ... dün iki posta camasir yikadim, odanin icine astim, kalorifer dün aksamdan beri full gaz calisiyor, camasirlar kurusun diye :-) gece kendimi firinda gibi hissettim, yorgan morgan ne varsa attim üzerimden ;-) hepsi kurumamis, kuruyanlari ütüliycem simdi, ders falan yok bugün, ütüden sonra temizlige yönelcem ... yani ev hali is bitmiyooooo :-) (sanki kocaman evim varmis gibi :-P )

Size bol bol günes diliyorum ... yagmurlardan kurtulmanin zamani geldi artik dimi :-)

KeLeBeK´leriniz bol ola ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İstanbul, Beyoğlu Yeni Melek Gösteri Merkezinde Türkü Festivali. Meraklısına duyrulur

Arif Sağ, İsmail Soyberk, Şehmuz Fidan
16 Mayıs 2005 Pazartesi / 20:30

Kıvırcık Ali, Şükriye Tutkun
17 Mayıs 2005 Salı / 20:30

Üç Kadın, Selim Sesler
18 Mayıs 2005 Çarşamba / 20:30

Erkan Oğur, Hüseyin ve Ali Rıza Albayrak, Okan M.Öztürk, Nida Ateş,
19 Mayıs 2005 Perşembe / 20:30

Mazlum Çimen, Erdal Erzincan, Cengiz Özdemir
20 Mayıs 2005 Cuma / 20:30

Yavuz Bingöl
21 Mayıs 2005 Cumartesi / 20:30

Aynur Doğan, Birol Topaloğlu, Cengiz Özkan
23 Mayıs 2005 Pazartesi / 20:30

Fuat Saka, KNAR Grup, Metin Kahraman
25 Mayıs 2005 Çarşamba / 20:30

Sabahat Akkiraz, Akatay Project
26 Mayıs 2005 Perşembe / 20:30


Yeni Melek Gösteri Merkezi : Gazeteci Erol Dernek Sk. No:13 Beyoğlu- İstanbul (212) 244 97 00

yEşiL dedi ki...

slm,

kahvenin kokusunu aldim.. :) Yaa Cigdem, ben dün sol tarafa bakmadim ki!? Ben sirf sag tarafa baktim. Ayna malum sag tarafta dimi yani ;)

Ama bugün izinli sol tarafa baktim. Doldurmussun duvarlarini güzelliklerle ve bi cok aniyla. Ne güzel herkes yaninda :) Neyse yarinda bakalim neler gelecek..

Öpt.. ii geceler!